Canon PIXMA MG5350 alv. problemer -skal RESETTES!
Hi. Desværre har 'jeg' fået komplet tåbelige problemer med en Canon PIXMA MG5350.Printeren (en 3ien) tilhører en af min fars venner. Jeg er så udnævnt til it-manden..
Det jeg tror er sket, et at ejeren har været inde i dybe dybe menuer, og fået lavet noget skidt. Den er død/ næsten død
Som printer er den sten død!
MEN
Den kan fotokopiere!
Det er især dén ting som jeg slet ikke kan lide. Hvis bare den var død død, så kunne jeg forstå det, men den kan fotokopiere og printe en kopi!
Jeg har sat en usb-ledning imellem Canon-udyret og PC'en, så trådløse fejl kan udelukkes
Jeg forsøger at printe fra notepad, det er imo den simpleste app, så alle fjante indstillinger i deres kontorpakke er også udelukket!
:
OS win10
Fejlsymptom:
Når jeg sætter et printjob igang går der 8-10 sekunder, så kommer der en blimpelyd, og en box viser :
Gul trekant-warn "Printeren svarer ikke
Åbner jeg printerkøen, så kan jeg se jobbet, og jeg kan manuelt vælge at fjerne det.
Er der noget andet jeg kan gøre?
Det jeg har tænkt mig er, at lave en Fabriks-resetting]
Men..
Ejer har smidt manualen væk(!)
:'|
Derfor spørger jeg: Er der een af jer der kan oplyse tastesekvensen for en fabriks-reset (Factory-reset af Canon PIXMA MG5350
Han har en cd med drivere, men jeg ville forvente at windows-update selv vil vælge bedste driver til printeren, efter en reset(?) -Er dét overoptimistisk...(?)
Na, men det er altså den vælling vi ligger i..
Alle ideér modtages med stort tak!