Avatar billede plazu Nybegynder
26. august 2001 - 08:17 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Problemer med min PageScan Color

Hvordan får jeg min scanner fra Logitech, PageScan Color, til at virke under Windows 2000
Avatar billede darkside Nybegynder
26. august 2001 - 08:24 #1
Hm tjekkede lige logitechs site, det ser ikke ud som om der er nogen drivere til windows 2000, forsætter med at lede...
Avatar billede slinky Nybegynder
26. august 2001 - 08:26 #2
der er ikke nogen win2k driver på logitechs hjemmeside, så jeg tror desværre du bliver nødt til at køre 98 for at få den til at virke!!
http://www.logitech.com/cf/support/psc.cfm

//slinky
Avatar billede darkside Nybegynder
26. august 2001 - 08:40 #3
Det ser desværre ikke ud som om der findes nogen drivere til 2000, Logitech laver ikke scannere mere, de blev opkøbt af et andet firma som gik konkurs..
Avatar billede plazu Nybegynder
26. august 2001 - 09:09 #4
Jeg kan ikke få installatins programmet til at virke. Det vil ikke åbne
Avatar billede darkside Nybegynder
26. august 2001 - 09:11 #5
Hm nej der er jo nok lavet til windows 98, der er nok ikke andet at gøre en at gå tilbage til 98, eller købe en ny scanner.
Avatar billede Slettet bruger
26. august 2001 - 09:44 #6
Det findes ikke, har selv pageScan, og kører window 2000/ og XP. Logitech har ikke og vil ikke lave driver til pagescan. Da de sidste gang lagde driver på nettet til pagescan skrev de noget med at det var sidste gang, og der ikke ville komme driver til windows 2000, så hvis du fortsat vil bruge pagescan, lige som mig, så må du have enten 98 på den maskine, som du har 2000 på eller også må finde en gl. pc, du kan bruge til din scanner.
Avatar billede freeman Nybegynder
20. marts 2002 - 10:31 #7
Her er løsningen folkens.. !  Jeg har lige oprette spørgsmålet, og i får svaret der ! !
http://www.eksperten.dk/spm/187524