Avatar billede steffenhansen Nybegynder
26. august 2001 - 00:50 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

LAN-plads reservation

Jeg er med til at arrangere et lan-party....

For at et lan-party skal kunne fungere skal der naturligvis være et tilmeldingssystem.
Det er naturligvis ikke noget problem at lave et tilmeldingssystem i php, men vi er begyndt at tænke på et pladsreservationssystem...

Vi har set på forskellige muligheder og finder systemet på http://booking.futureraid.org/overview.php ret attraktivt... TheParty brugte da vidst et lignende system i sin tid...

Spørgsmålet er bare hvordan vi kan lave noget lignende....????
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
26. august 2001 - 00:53 #1
Hvis i kan bruge, asp...

Kan vi muligvis, finde ud af noget med et sponsoret af et system. Har lavet systemet, som blandt andet www.ecp.dk bruger for tiden. www.utp.dk vil i fremtiden også bruge dette system. Meld tilbage, gerne med lidt mere infomationer omkring jeres party, hvis du ønsker et sponsoret, af et...
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
26. august 2001 - 00:55 #2
Hvis ikke i kan det, kan vi nok også godt finde ud af noget, med gratis hosting, på et af mine domains med asp mulighed...
Avatar billede wizprod.com Nybegynder
26. august 2001 - 01:19 #3
dalbjerg > dette er en PHP-kategori! Der er måske en grund til at den bliver publiceret i denne kategori!
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
26. august 2001 - 01:27 #4
wizprod.com: Selvfølgeligt er da det... Men hvis nu manden havde mulighed, eller løst til at for det hoste gratis, og jeg fandt det intersant, at sponsorere dette party, kunne det vel ikke skade så frygtligt meget at spørgs efter det vel
Avatar billede steffenhansen Nybegynder
26. august 2001 - 14:37 #5
Jeg er delvist interreseret i dit system dalbjerg... problemet er bare at vi nemt kan lave et magen til dit..

Det jeg gerne vil have er gode ideer til hvordan man kan lave sådan et najs imagemap ting som på http://booking.futureraid.org/overview.php

Da jeg har set et magen til før kunne det jo være der fandtes en eller anden form for software??
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
26. august 2001 - 17:51 #6
men kan hjælpe dig lidt angående, det billede... Det er noget php, som lave et billede...

Kontakt, da futureraid, for at høre nærmer...
Avatar billede steffenhansen Nybegynder
07. juli 2003 - 14:30 #7
.
Avatar billede rune-boege Nybegynder
28. marts 2006 - 16:18 #8
dalbjerg:

jeg er interesseret i dit system

kan du ikke sende en mail til. rune_boege@net.dialog.dk

så finder vi ud af noget:)