Avatar billede grzona Ekspert
29. marts 2018 - 22:38 Der er 3 løsninger

hvordan køb af tablet?

Hej eksperter.

jeg kunne godt tænke mig en tablet, men har ikke råd til at "rive" èn 2000-4000 kr ud af budgettet.
Jeg har skimtet mobil selskaberne der sælger på afdrag pr mdr.

Problemet er bare at jeg har et fint mobilt abonnement hos Oister, så jeg ønsker ikke at forlade dèm. Dèt jeg gerne ville bruge en tablet til er b.la StarChart. Jeg er ikke så interesseret i at gå på nettet med dèn.

Ikke andet end hjemmefra hvor jeg har bredbånd via kabel hvor jeg jo bare kan downloade det på dèn jeg vil.

Nogen gode ideer? nogen dèr kender et godt billigt mobilselskab hvor man betaler for minimun gb data om måneden?

venligst
peter grzona andersen
Avatar billede INK Ekspert
29. marts 2018 - 22:51 #1
Så skal du da ikke købe hos mobilselskaber. De ønsker at sælge tablets med simkort og abonnement.
Du kan købe hos Power, ElGiganten og andre. Simpel tablet kun med wifi og den størrelse du vil have. 800 til 1500 kr. måske endda rentefrit på afbedrag.
Avatar billede grzona Ekspert
29. marts 2018 - 23:02 #2
ink. ja det tænkte jeg også. Men jeg står i RKI:-( så det lader sig nok ikke gøre. Det kunne bare være FEDT at have èn med StarChart på, så man kunne rette dèn op imod himmelen og se nødagtigt hvilke stjerner, planeter man så.

Må hellere spare op så.

Ja det duer ikke at købe via mobil selskab med sim kort og ekstra abonnement. Det dùer ikke
Avatar billede grzona Ekspert
16. juli 2018 - 08:38 #3
tak til alle:-)