Avatar billede Mathildegaga Novice
08. marts 2018 - 17:47 Der er 5 kommentarer

OVERWATCH - Hjælp

Hej. :)
Jeg ved ikke om der er nogle der kan hjælpe mig med dette.
Jeg sad stille og roligt og spillede Overwatch men pludselig blev jeg smidt af og vil ikke logge på igen - Den skriver at der er 6000 players ahead of you..
Jeg håber lidt at der måske er andre herinde der også spiller dette spil og evt. ved hvad der sker? - Jeg har været inde på deres hjemmeside + facebookside men der er intet skrevet om det..
Avatar billede KHN Guru
08. marts 2018 - 18:19 #1
Måske du kan bruge dette link: https://downdetector.com/
til at se status over deres server.
Inde i Search skriver du: Overwatch og tryk Enter eller Return.
Der bliver vist en graf for de sidste 24 timer, samt de mest rapporteret problemer, såsom Server forbindelse - Online gaming - Website.
Avatar billede KHN Guru
08. marts 2018 - 18:25 #2
Lige nu ser det ud til at Overwatch har problemer med deres Server.
Avatar billede Mathildegaga Novice
08. marts 2018 - 18:29 #3
1000 tak for hjælpen! :)
Avatar billede Slettet bruger
08. marts 2018 - 19:44 #4
når en server går ned, og hjemmesiden ikke virker, når multiplayer serveren går ned og spillet ikke virker. når du læser noget grimt på facebook, når du ser noget reality tv....

SÅ SLUK OG GÅ UDENFOR!

det første du gjorde da en spilserver gik ned, var at fare ind på eksperten i den tro at vi kan hjælpe :)

regel #1: servere går ned, så kan man ikke logg på eller en hjemmeside er blank
SÅ VENT TIL NÆSTE DAG!

jeg laver ikke grin med dig. jeg forsøger bare at lære dig noget om nettet :)
Avatar billede Mathildegaga Novice
10. marts 2018 - 08:49 #5
Jeg forstår udemærket hvad du mener men jeg er rimelig ny inde for computer verdenen så jeg var bange for at det var noget med MIN computer og valgte derfor at spørge til råds herinde da jeg ved i er gode til at hjælpe ;)