Avatar billede clauska Juniormester
07. marts 2018 - 09:23 Der er 4 kommentarer

Helpdesk - hvad skal man vælge

Vi skal til at kigge på et nyt Helpdesk, så kom gerne med byd på hvad vi bør kigge på.

Det skal være et vi selv kan have liggende, det behøver ikke at kunne alt muligt ud over basalt ticket system, da vi har andet software til at håndtere asset management f.eks.
Avatar billede michael_stim Ekspert
07. marts 2018 - 09:42 #1
Avatar billede clauska Juniormester
07. marts 2018 - 10:45 #2
Michael_stim Er det nogen du har personlige erfaringer med?
Avatar billede michael_stim Ekspert
07. marts 2018 - 11:06 #3
Ja, fungerer fint. Vi er lige gået over til ITRP, men det var fordi vi skulle have nogle andre funktioner. Men i bund og grund var osTicket mere end rigeligt.
Avatar billede Slettet bruger
07. marts 2018 - 11:49 #4
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester