Avatar billede brynjesmeden Praktikant
04. marts 2018 - 10:01 Der er 4 kommentarer

Ulæst mail prik forsvinder

Når jeg hentet mail på iphone 8  kommer der en blå prik som viser at mailen er ulæst... MEN næste gang jeg henter mail forsvinder den blå prik som om mailen er læst selv om den ikke er det ?????
Avatar billede INK Ekspert
04. marts 2018 - 10:16 #1
Gælder det alle tidligere mails, eller kun den der er markeret?

Er det en IMAP eller POP3 konto (YouSee eller Gmail eller ?)

Har du i mellemtiden læst mailen på en anden enhed (PC, tablet osv.) ?
Avatar billede brynjesmeden Praktikant
04. marts 2018 - 10:33 #2
Alle mail
Imap ... surftown
Og de er ikke læst fra andre enheder
Avatar billede brynjesmeden Praktikant
04. marts 2018 - 11:34 #3
Når jeg f.eks får mail i indbakke og jeg ikke læser dem så er der en blå prik somder skal, når keg så senere går ind i indbakken igen så forsvinder den blå prik uden st jeg har gjordt noget
Avatar billede INK Ekspert
04. marts 2018 - 11:50 #4
Jeg har forstået problematiken, men kan ikke finde en løsning umiddelbart. Hos mig virker både IMAP og POP3 konti som de skal, så jeg tror ikke det er på telefonen (iOS)

Kunne tro det skyldes en opsætning på serveren hos Surftown. Prøv at gennemgå indstillinger på hjemmesiden og fjern/sæt et flueben.