Avatar billede ErikHg Ekspert
24. februar 2018 - 17:16 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Kabel fra Sony HDD kamara til video Phono-stik

Jeg har et Sony HDR SR11E, hvor kablet fra kameraet til f.eks. en video/HDD-DVD optager er blevet væk.
I den ende der skal stikkes ind i stikket på video/HDD optageren er monteret tre phono-sik, til hhv. videosignal, og lyd højre/venstre.
Stikket i den anden ende er det straks værre med, for dette er et specialstik, og jeg ikke aner hvad er for et.

Det ville være godt at få fat i et andet så jeg håber at nogen kan hjælpe.

Jeg har taget et foto med min mobil, så måske kan dette være med til at tydeliggøre udseendet.

https://ibb.co/nyucCc

Det er den øverste udgang der er tale om. Den nederste et til mini-USB.

På forhånd tak :-)
Avatar billede klaudi Ekspert
24. februar 2018 - 18:09 #2
Avatar billede ErikHg Ekspert
24. februar 2018 - 18:54 #3
Jeg takker jer begge :-) Løsningen fundet.