Avatar billede Silas1234 Juniormester
23. februar 2018 - 16:22 Der er 7 kommentarer

Windows registrerer ikke tasten n

Windows registrerer ikke tasten n, jeg har prøvet Virtuelt tastatur og på mit eget tastatur, men Intet sker, jeg har optaget et video visninger mit problem

https://www.youtube.com/watch?v=pXQf3J1uxYU&feature=youtu.be
Avatar billede Slettet bruger
23. februar 2018 - 18:30 #1
skil tastaturet ad, og rens tasten med sprit - og håb så på det er kureret.
ellers må du købe et nyt.

min vens tastatur havde 4 defekte taster. han smed det ud.
Avatar billede ErikHg Ekspert
23. februar 2018 - 18:37 #2
Det kan tænkes at er måske sidder et eller andet fremmedlegeme der blokerer for kontakten på tasten og kontaktpunktet på tastaturet.
Prøv evt. forsigtigt at tage en støvsuger, dette kan måske fjerne det der blokerer.
Avatar billede nopsen Ekspert
23. februar 2018 - 19:04 #3
det bliver nok lidt svært for ham at skille et virtuelt tastatur ad, uanset om det fysiske tastatur er defekt, burde on screen tastaturet vel virke, eller tager jeg fejl?
Avatar billede ErikHg Ekspert
23. februar 2018 - 19:47 #4
Jeg tænkte nu også på det fysiske tastatur ;-)
Det er under alle omstændigheder noget møg når det ikke virker.
Avatar billede Silas1234 Juniormester
23. februar 2018 - 23:17 #5
Jeg lavet en ny bruger, fikset mit et problem.
Avatar billede nopsen Ekspert
23. februar 2018 - 23:42 #6
godt du fik det løst, og fint du melder tilbage :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
24. februar 2018 - 08:37 #7
#5 Super du løste det på den måde. Man kunne prøve at tjekke systemfiler for at være korrekte. Måske det kan løse problemet. Husk at markere dit indlæg som løsning :-)