Avatar billede richardjensen Seniormester
17. februar 2018 - 13:31 Der er 2 kommentarer

Nogen muligheder ?

Har 2 Samsung-printere ( ML2010R og CLX3000). Er det muligt at genfylde 'pulverhuset' - og er der en tælle-sladre chip , som fx kan nulstilles.
Har tidligere købt patroner, og fornylig åbnede jeg en,som meldte tom,  for at se,hvor meget pulver der var i rest, -  og der var en del - - og ikke mindst overraskende - en lille håndfuld småskruer ! , er det normalt og er det for at holde 'liv i pulveret'
Avatar billede ErikHg Ekspert
17. februar 2018 - 14:00 #1
Det bliver desværre nok svært, jævnført nedenstående link:

https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/794700
Avatar billede 220661 Ekspert
17. februar 2018 - 14:00 #2
Et bud på metalstykker (skruer) i pulver kassetten kan være at forhindre at det ikke "klumper" sammen derinde.
Har selv en laserprinter, men har ikke eksperimenteret med genfyldning. Har ikke så stort et print behov mere, så det vil jeg ikke selv gøre i. Har dog set en video om det på et tidspunkt. Kan ikke huske hvilke patroner der blev arbejdet med dog.