Avatar billede Silas1234 Juniormester
01. februar 2018 - 22:47 Der er 3 kommentarer

Hacked via teamviewer

Hej jeg er lige igår blevet hacked af en som skulle hjælpe mig via teamviewer, han syntes min computer var langsom, så han overførte en bat fil, og kørte den, og det var der han havde må hacked mig, 2 dage senere opførte min chrome drowser sig mærkeligt, den logged mig hele tiden ud fra mine konti fra gmail, og hotmail, facebook alle sammen, vær gang jeg lukker chrome ned og lukker det op igen.

Min far ringer så til mig og fortæller hans computer er blevet hacked, og ikke virker mere, jeg har samtidig en gpu rig som miner bitcoin via nichhash, og der var adressen ændret til en anden adresse, så han har ændret den osse, han har brugt min teamviewer til at få adgang til min miner og min fars pc tror jeg.

Jeg har efterfølgene geninstaleret mit styresystem, og ændret alle koderne til 1 nyt, men den logger stadig ud af min brugere til chrome, hacker han mig stadig, jeg har 4 haddiske med filer som jeg ikke har bare kunne slette, kan han have kopiet et program til de filer?

Jeg har scannet med kaspersky, Superspyware, cclener, adwcleaner, men de finder ingen ting, eller er det en anden grund til jeg bliver logget ud, har osse prøvet at afinstalere virus programmet, men den logger mig stadig ud vær gang jeg lukker chrome ned og lukker det op igen.
Avatar billede igoogle Forsker
02. februar 2018 - 08:22 #2
Har du stadig bat filen ?, hvis ja åben den i noteblok og se hvad den installere.
Avatar billede Silas1234 Juniormester
02. februar 2018 - 10:42 #3
Okay prøver at scanne med SpyHunter.

Nej jeg har ikke bat filen desvære.