Avatar billede coool.dk Nybegynder
25. august 2001 - 16:27 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

ADSL på linux?????

er der nogle der kan forklare mig hvordan i HELVEDE man kan få INTERNET i LINUX med \"LAN INTERNET\" (ADSL)

/Sonny
ps. køre Corel Linux...
Avatar billede bobbedude Nybegynder
25. august 2001 - 17:19 #1
Avatar billede coool.dk Nybegynder
25. august 2001 - 17:21 #3
jeg har opgivet dette og går tilbage til WIN 2K
Avatar billede mortenpj Nybegynder
25. august 2001 - 19:40 #4
Prøv med Mandrake (8) distributionen.... her kan det næsten ikke gå galt!!
Avatar billede vladimirr Nybegynder
25. august 2001 - 19:44 #5
Hvis du nu havde fortalt hvad det var for noget adsl du skulle have på kunne det jo være lidt lettere at hjælpe dig, og hvis du så også lod spørgsmålet stå åbent i mere end 3 timer kunne det jo være at der er nogen der kan hjælpe...
Avatar billede cpawdk Nybegynder
26. august 2001 - 17:33 #6
er det bare mig, eller er jeg den eneste der hvis jeg kunne mister lysten til at hjælpe folk med den tone dér?
Avatar billede vladimirr Nybegynder
26. august 2001 - 17:54 #7
knoch -> Det var ikke min tone du hentyder til vel ?
Avatar billede cpawdk Nybegynder
26. august 2001 - 18:59 #8
nej.. det var spørgsmålsstillerens tone jeg hentydede til...
Avatar billede vladimirr Nybegynder
26. august 2001 - 19:09 #9
godt godt, så er vi enige
Avatar billede coool.dk Nybegynder
26. august 2001 - 19:53 #10
Det var ikke kun for det der med det ADSL  Jeg lukkede spørgsmålet jeg blev \"LIDT\" gal på det der linux der var lidt for træls
Avatar billede gugi Nybegynder
27. august 2001 - 18:01 #11
UN coool.dk> Du er da lidt lam at høre på!

Når folk nu er så glade for point så giv dem dog væk. Også selvom du ikke fatter en bjælde (heller ikke af linux).