Avatar billede MHDK Juniormester
05. januar 2018 - 17:10 Der er 1 løsning

Lav Overførsel hastighed

Hey
jeg har lidt problemer på mit netværk, som jeg har brug for lidt hjælp til.
Den vil kun overføre filer med meget lav hastighed, dette gælder både mellem computer og extern harddisk i en router eller mellem 2 pcer på netværkt.

hele netværket er bygget sådan op.
Waoo router, sende 1 kabel til router på 1 sal og 1 kabel til router i stuen. Disse to sender så et tråsløs signal ud. i Waoo routeren er tilsluttet en asus router som har en extern harddisk sat til.

når jeg skal overføre til eller fra denne harddisk, så kan jeg kun opnår mellem 3-5 MB/sek og det er samme resultat hvis jeg bare vil overføre alm mellem alle pcerne på netværket. alle pcer køre windows 10.

hvad kan jeg gøre for at opnå bedre hastighed internt. ude på nettet er det intet problem. her udnytter jeg alle 100mbit.
Avatar billede MHDK Juniormester
05. januar 2018 - 19:44 #1
fandt en løsning, det ene netkort skulle opdateres :)