Avatar billede Yello Praktikant
20. december 2017 - 07:56 Der er 2 kommentarer

xml-fil

Bing beder mig placere en xml-fil, hentet fra Bing, på webserveren, for at bekræfte ejerskabet. Hvordan foregår det?
Avatar billede Slater Ekspert
20. december 2017 - 09:15 #1
På samme måde som du uploader andre filer til websitet, f.eks. via FTP.
Det kommer dog fuldstændig an på din opsætning og webhost. Hvis websitet er et hosted CMS, har du slet ikke adgang til det - men så tilbyder de som regel en alternativ mulighed for at bekræfte det, f.eks. et meta-tag du kan ændre.
Avatar billede Yello Praktikant
21. december 2017 - 09:43 #2
Tak, og ja, jeg skal vist forsøge mig med mulighed 2. som er at indsætte et meta-tag på websiden.