Avatar billede klcobra Nybegynder
25. august 2001 - 14:01 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

data base

Jeg laver den sætning her :

Sql = \"Select * from infosalgkunstner order by dato desc, WHERE kunsterid1=\" & session(\"id\")
Set RS = conn.Execute(Sql)

Men for denne fejl :

Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers fejl \'80040e14\'

[Microsoft][ODBC Microsoft Access-driver] Der er en syntaksfejl, fordi der mangler en operator. i forespørgselsudtrykket \"WHERE kunsterid1=1\".

/arte/admin/salginfo.asp, linje 12

Men jeg har en et felt der hedder kunsterid1 der er lig 1.
Skal felte være et tekstfelt, et nummerfelt eller noget helt anden.
Eller er der noget andet jeg gør forkert..?
Avatar billede eflow Nybegynder
25. august 2001 - 14:02 #1
Select * from infosalgkunstner WHERE kunsterid1=\" & session(\"id\") & \" order by dato desc\"
Avatar billede klcobra Nybegynder
25. august 2001 - 14:24 #2
He he eflow selvføglig, det er jo ligsom stifinder. Man ikke jo ikke finde filen først og der efter mappen.

Hvor dum kan man være...he he :-)

Vi kan ikke blive med at mødes på denne her måde.

Hvis du har ICQ og vil snakke med mig en anden gang. Er min ICQ nr. 74965741.

Hilsen Jan Hansen www.netmarked.nu
Avatar billede eflow Nybegynder
25. august 2001 - 14:30 #3
mit icq uin er 111297590 men jeg skal lige fastslå at jeg ikke yder gratis support...det får jeg intet ud af....