22. november 2017 - 17:21 Der er 1 kommentar

Nettet forsvinder/ustabilt

Hej.

Jeg har idag fået et ganske irreterende problem, det hele virkede fint indtil i dag.
Min pc siger der er net, men kan ikke surfe, kun engang imellem, som regel ca 2 min varighed.
Så forsvinder nettet igen, alle programmer virker ikke på nettet.
Har prøvet at bruge min mobil som hotspot, også virker det hele upåklageligt, men lige snart jeg deaktivere hotspot, så er alt dødt igen.
Troede min trådløse modtagere var ved at dø, men har ikke problem med at finde net og komme på min mobil.

Har genstartet routere og modem flere gange, næste bliver vel en format c/ og reinstal af windows 10.
Avatar billede INK Ekspert
22. november 2017 - 17:26 #1
Det kunne jo være et routerproblem. Hvilket fabrikat og type? Hvem er din internet leverandør? Er routeren fra leverandøren og ca. hvor gammel?