Avatar billede elefant Juniormester
15. november 2017 - 08:50 Der er 3 kommentarer

Hvordan kan jeg gøre findlinks.dk bedre?

Er der nogen der har forslag til hvordan jeg kan gøre hjemmesiden findlinks.dk bedre og mere attraktiv. Jeg ved godt der ikke er gjort så meget ud af designet, men det skal også gerne virke på mobile enheder, så der er nogle begrænsninger. Kom gerne med eksempler, hvis der er noget I mener bør ændres.

FindLinks - Bookmarksservice
http://findlinks.dk/

FindLinks - Søgemaskine
http://findlinks.dk/links/
Avatar billede steen_hansen Forsker
15. november 2017 - 10:10 #1
Konceptet synes jeg personligt ikke så godt om. Links er personlige, og man kan selv gemme sine links sikkert og tage backup. Men når det er sagt, ville jeg centrere login bedre (Log på). Det er helt oppe i toppen, og helt ude til venstre. Jeg ville nok lave en mere kvadratisk boks (og mindre), og pacere den ude i højre side øverst. Tekstfelterne til user og pass er meget lange. Evt. lægge oprettelse af bruger lige under.

Hvid og gul? Hmmm...?

Du mangler et "r" i donere. Det er i nutid: "donerer". Og så får sat din manglende tegnsætning. Jeg ved godt vi er nede i småtingsafdelingen. Men det skæmmer hver gang jeg ser sådan en side, for mit vedkommende.

Jeg ville gå bort fra den fede, kursive skrift, som er centreret, og i stedet lave afsnit. Evt. med en kort overskrift på afsnittet med fed skrift i samme størrelse. Evt. dele siden op i et par kolonner i stedet for at det hele er listet under hinanden.

Design og styling er smag og behag. Og det giver altid god øvelse og erfaring at lave hjemmesider, uanset hvad den måtte dreje sig om. Det er bare et par tanker. Håber du kan benytte det konstruktivt, og held og lykke med siden.
Avatar billede steen_hansen Forsker
15. november 2017 - 10:13 #2
OG jeg ville nok også smide et par pæne og relevante billeder ind hist og her i en passende størrelse. Evt. lave et banner med menuen Foretrukne som motiv. Det kan gøre siden lidt mere spændende og levende.
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
01. december 2017 - 04:16 #3
En sidebar eller 2, hvor du har mulighed adsense eller partnerads el.l.