Avatar billede Slettet bruger
25. august 2001 - 01:01 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

\"Hacker guide\"?

Hey...

Jeg er lidt interesseret i at lære at hacke (hvem er ikke det), og jeg er noget nybegynder inde for det, så jeg ville høre om nogen af jer kendte til nogen nuwb guides til den slags?

jeg har kun 5 point, så dem får i! :)
Avatar billede bacardil Nybegynder
25. august 2001 - 01:04 #1
Avatar billede vladimirr Nybegynder
25. august 2001 - 01:05 #2
Avatar billede Slettet bruger
25. august 2001 - 01:06 #3
Jeg skal helst bruge en guide helt fra bunden, og ikke en liste over alt muligt underligt.

Den skal være til Windows, ikke Linux.
Avatar billede bacardil Nybegynder
25. august 2001 - 01:08 #4
Der findes nok ikke lige en guide fra A-Å.. Du må selv ud og søge blandt de mange.. Eller hit nogle bøger, programmer omkring det.

Tror desværre ikka t der kommer en og giver dig lektioner i det.. Sorry
Avatar billede Slettet bruger
25. august 2001 - 01:10 #5
Nej, men jeg ved da at flere har snakket om flere som har skrevet \"sådan kommer du derind\", og bla bla...

Ville bare høre om nogen havde nogen links som er _brugbare_?
Avatar billede avlund Nybegynder
25. august 2001 - 01:28 #6
Lær C++. Det er den eneste vej derhen.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
25. august 2001 - 01:35 #7
Dette er absolut ikke et spørgsmål der hører hjemme på Eksperten

Nu er der nok mange der vil argumentere med forskellen på cracking og hacking... men grænsen er ufatteligt lille...

Hacking/cracking ER ulovligt... og dermed et emne der ikke er lovligt på Eksperten.
Avatar billede otis Nybegynder
25. august 2001 - 01:51 #8
Jeg har to gode bøger om sikkerhed der hedder Maximum Security og Hacking Exposed.
Disse er informativ om alt der hedder sikkerhed.

Men bøgerne er på 900 sider hver og koster 400 kr stk. men forhør dig på biblioteket :)
Avatar billede Slettet bruger
25. august 2001 - 02:37 #9
Tja for at beskytte sig mod hackere, skal man snart selv være lidt af en hacker, så det kan nok ikke undgåes disse spørgsmål her på eksperten længere. Endvidere oplysningeren kan jo findes via de officielle søgetjenester rundt om på nettet.
Avatar billede otis Nybegynder
25. august 2001 - 03:16 #10
kharder, derfor jeg har  de bøger, for at sætte sikkerheden mest op :)
Avatar billede Slettet bruger
25. august 2001 - 12:44 #11
Man kan jo \"hacke på lovlige måder\", så på en måde er der ingen grund til at tro jeg skal hacke den lidt mere **** vej! :)

Jeg ved godt det ikke burdte være oprettet, men ingen kendte lige noget til noget, så derfor ville jeg høre. :P
Avatar billede bjd Nybegynder
25. august 2001 - 13:46 #12
Jeg synes selv at Hacking Exposed er rigtig god, idet den forklarer punkt for punkt h´vda man skal gøre, og naturligvis også hvorledes man skal undgå netop dette.
Og det er en guide der starter HELT fra bunden.
Avatar billede Slettet bruger
25. august 2001 - 13:48 #13
Eftersom jeg ikke har fået noget brugbart svar, lukker jeg spørgsmålet!
Avatar billede opensource Nybegynder
02. september 2001 - 13:58 #14
Avatar billede Slettet bruger
02. september 2001 - 14:14 #15
Yesyes... kender den godt..