Avatar billede spang Nybegynder
24. august 2001 - 23:41 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

SELECT... IN...

Er der ikke lige en, der kan af- eller bekræfte et lille tvivlsspørgsmål, som vi har bakset lidt med?

Kan det virkelig være rigtigt, at MySQL ikke tillader IN i en SELECT?

Vi har lidt problemer med følgende:

SELECT * FROM XXX WHERE YYY IN (SELECT DISTINCT zzz FROM vvv WHERE www = kkk) ORDER BY lll ASC

\\spang
Avatar billede spang Nybegynder
24. august 2001 - 23:47 #1
Avatar billede mkelle1 Nybegynder
24. august 2001 - 23:59 #2
Ja - det er desværre rigtig. Mysql kan ikke så meget, men det den kan er den tilgengæld go\' til (og så er den gratis)
Avatar billede spang Nybegynder
25. august 2001 - 00:02 #3
Ja, det opdagede jeg, men tak for svaret alligevel.

Nu må vi jo bare prøve at leve med det. Det er jo ikke en begrænsning - det er en udfordring ;-)

\\spang