Avatar billede hkv Forsker
06. oktober 2017 - 11:26 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Problemer med Instagram

Samsung Galaxy SIII.
I min Instagram app kommer der med jævne mellemrum, ved siden af mit profilbillede, Nyhed! fra Instagram. Når man har set denne nyhed, plejer den at forsvinde.
Jeg har nu, i længere tid, haft en nyhed liggende, som på ingen måde vil forsvinde, og den dræner mit batteri fuldstændigt. Jeg bruger Instagram version 17.0.0.15.91.
Jeg har prøvet at afinstallere og geninstallere Instagram, men det forbliver det samme.
Er der nogen der kender dette problem og har en løsning.
På forhånd tak.
Avatar billede jalved Ekspert
06. oktober 2017 - 13:01 #1
Jeg har ikke forstand på android, så bruger lidt af logikken fra pc.

Måske handler det om, at du ikke for afinstalleret programmet ordentligt.

Prøv at

- installere ccleaner til android

- afinstallere instagram

- køre ccleaner

- installere instagram igen.
Avatar billede hkv Forsker
06. oktober 2017 - 16:25 #2
Hej jalved.
Tak for dit forslag. Jeg har testet det nu, og det ændrer ingenting.
Jeg skal lige sige, at det er min kones telefon. Jeg har samme version af Instagram på min telefon, og her er der ingen problemer med min instagram-konto MEN MEN
nu har jeg prøvet på min telefon at logge ind på Instagram med min kones konto, og søreme om ikke at problemet så opstår også her. Så min konklusion synes at være, at det er konto-afhængigt.
Men hvordan jeg så løser problemet er en anden sag.
Håber nogen kan hjælpe.
Avatar billede jalved Ekspert
06. oktober 2017 - 16:54 #3
Det var ærgerligt, det ikke kunne hjælpe - men så har du da fået ryddet lidt på på telefonen :-)

Du har selvfølgelig tjekket indstillingerne i din instagram?

Vi satser på, nogle andre kan komme op med en god løsning, der kan fjerne problemet.
Avatar billede jalved Ekspert
06. oktober 2017 - 17:02 #4
Og har du fået åbnet denne "nyhed" ordentligt så ikonet måske kunne forsvinde af sig selv?

Det har du nok. Vi må hellere se, om ikke nogen andre kan give dig et godt råd.
Avatar billede hkv Forsker
06. oktober 2017 - 17:13 #5
Ja, vi har dobbelttjekket telefonerne, og de står ens i indstillinger.
Og ja nyheden er åbnet ordentligt mange gange.
Avatar billede jalved Ekspert
06. oktober 2017 - 21:31 #6
Hvis du ikke får nogle brugbare forslag, så prøv evt. at gå ind i en telebutik - måske gider de lige bruge toi minutter på at se på det.
Avatar billede hkv Forsker
09. oktober 2017 - 09:33 #7
Da min kone tænder for telefonen her til morgen, er ikonet væk.
Problemet løst, men ingen forklaring på hvordan.
Avatar billede jalved Ekspert
09. oktober 2017 - 12:17 #8
Godt, det løste sig.