Avatar billede Tommy Praktikant
01. oktober 2017 - 14:43 Der er 2 kommentarer

Hjælp til køb

Hej derinde jeg har en asus pc jeg købte i 2015 med Sabertooth X79 bundkort og Intel vore i7 4930 MHz og asus 780 grafikkort jeg har købt et nyt asus 1070 gtx nu vil jeg opgradere bundkort og processer hvad skal jeg købe. Det må godt rykke
Hilsen Tommy tommyconny.ras@gmail.com
Avatar billede claes57 Ekspert
01. oktober 2017 - 16:18 #1
hvis det skal rykke for alvor, så skift de langsommeste enheder - harddisk og bruger. ;)
harddisk skal være ssd, og hvis du allerede har én, så tag en magen til, og sæt dem i raid - der skal ikke være en gammel rotations-disk tilbage udover til backup
bruger - træn 10-finger indtastning, sørg for optimal belysning og skærmindstilling (fx ændre gamma (ændre gamma fra 1.0 til 1.1 eller 1.2 giver en hel del info i de mørke områder), så skygger i gråtoner lettere ses, så du kan reagere på det - det er jo næppe officepakken, der skal optimeres