Avatar billede mvm Praktikant
15. september 2017 - 20:32 Der er 1 kommentar

hjælp

hej :) kan jeg download en app til pc, så mine flim på harddisk kan ses på computeren i billed format.. Lige nu står de kun med tekst og syntes, at det kunne være mere smart hvis jeg kunne se dem i billedformet, fx. ligesom et dvd cover..
Håber i kan hjælpe.. og på forhånd tak for hjælpen
Avatar billede Slettet bruger
15. september 2017 - 23:55 #1
åbn en mappe med film
oppe i højre hjørne er en knap, visning. klik på den og vælg indtil den viser film filerne som et billede.