Avatar billede JJord Juniormester
13. september 2017 - 11:28 Der er 1 kommentar

Wordpress - Skjult menu

Vi har et problem med vores hjemmeside www.spørgjordemoderen.dk,  når man tilgår den på mobilen. Hvis man f.eks vil tilgå boksen fertilitet og trykker i højre side af feltet, så ryger man ind på en artikel som ligger i menuen. Det er grundet menuen ligger skjult bagved og derfor tilgår den en artikel i menuen i stedet for at gå ind på fertilitet. Hvordan kan man ændre dette?
Avatar billede Slater Ekspert
13. september 2017 - 11:52 #1
Menuen skal sættes til display: none; når den er skjult, ikke kun opacity: 0;

Det er dog en smule besværligt (og et tilbagevendende problem i CSS-animationer), fordi i det øjeblik man sætter den til display: none; er elementet usynligt, og resten af animationen kan derfor ikke ses. Det skal derfor laves med noget Javascript.