Avatar billede nfssister Forsker
18. august 2017 - 21:39 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Mangler mit registreringsnummer

Hej Eksperter

Jeg har Summa Summarum som jeg bruger meget lidt, dog nok til at jeg nødt til at have en købe udgave. Men da jeg ikke skal bruge dette mere fra den 31/12-17, så er jeg ikke interesseret i at opgradere til Summa Summarum 4 eller andet pt.

Men jeg har fået ny PC, har installeret programmet og flytte alle mine filer over. Men nu beder den om mit registreringsnummer, og Visma support kan ikke hjælpe mig. De påstår at efter de har overtaget efter summa, så har de ikke fået licens oplysninger med fra de gamle kunder.

Kan man på nogen som helst måde se sin registrerings oplysninger noget steder, lovligt som ulovligt. For er godt gal i skralden over at det ikke kan oplyses, da det er købt og betalt.

Det er en Summa Summarum 3 Professionel
Avatar billede ebea Ekspert
18. august 2017 - 21:49 #1
Umiddelbart, ville jeg da kontakte Visma igen, og spørge endnu engang! Det er da næsten helt sikkert, at de har fået oplysninger med, fra tidligere kundeforhold omkring registreringer. Så måske du har haft fat i en person, som ikke helt havde styr på det han svarede på (ikke usædvanligt)!
Avatar billede nfssister Forsker
18. august 2017 - 22:04 #2
Der er snakket med dem 4 gange - og jeg har også 2 kunder der ikke kan få til deres version 3. Pudsigt nok kan vi købe en ny 4 - selvom de ved vi skifter til deres economic løsning den 1/1-18.
Men hvis der er nogle der har den mindste ide om hvor man måske kan se sin licens ?
Avatar billede milter Ekspert
18. august 2017 - 22:30 #3
Prøv at kigge på linket herunder, måske især kommentarerne fra karsten_madsen, 31. juli 2013 - 20:59 og  01. august 2013 - 10:18

https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/984020
Avatar billede karsten_madsen Juniormester
19. august 2017 - 06:16 #4
De ligger i reg.dB. under hkcu software stone's start (cirka)
Avatar billede karsten_madsen Juniormester
19. august 2017 - 08:32 #5
Hvis der er nogen som har bøvl med summasummarum, så vil jeg lige sige at jeg har været cert. forhandler af summasummarum siden 2003 og kender de fleste kneb (også de lidt mere uldne)