Avatar billede Slettet bruger
12. august 2017 - 17:17 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

alt om iphone 8

hej dette er ikke et spørgsmål eller  skal have hjælp men bare en Debat jeg har en gamle iphone 6 64-gb og min mor en gamle iphone 5 32 -gb

og jeg kikker på iphone 8 eller iphone X  hvad er nyheder om jeg kan se på youtube at der er el den som laver undboxing af den men hva ved i om denne iphone 8 eller iphone x
Avatar billede claes57 Ekspert
12. august 2017 - 18:02 #1
ingen ved det før release ultimo sep/okt 2017.
Jeg har kigget på deres prissætning, og ud fra mit gæt (og tager ikke mindste ram-version) så er det over 8500kr (topmodel tæt på 10.000kr).
Ud fra det, så har jeg selv valgt samsung - en 2500kr model med tæt på samme spec som iphone7 (vandtæt, full-hd) og så med 'normalt' stik til hovedtelefon og opgradérbar ram-mængde.
I iphone8 forsvinder home-knap sikkert (den bruger samsung heller ikke) - og stik til hovedtelefon er jo udgået med 7'eren
Min samsung er så også valgt ud fra, at min hånd ikke er større, så alt over 7½cm bredde er no-go. Det udelukker de fleste 5½" skærme og op. Det er brugervenlighed for mig, der tæller.
Avatar billede Slettet bruger
12. august 2017 - 18:17 #2
jeg kan se på youtube at når men skriver iphone 8 så er der en del video så de er lavet eller af det fusk
Avatar billede claes57 Ekspert
27. august 2017 - 18:47 #4
Den skulle blive præsenteret d 12 sep, og købes d 22 sep (ved ikke mht Danmark)
Avatar billede Slettet bruger
27. august 2017 - 21:48 #5
ok det er lige om lidt :) hvad med prisen jeg tror ikke den kommer op de 10.000 DDK
jeg kan huske er ved iphone 6 der kunne men skrive sig op til en også fik men på E-mail eller SMS men det kan man ikke her eller har jeg overset det
Avatar billede Slettet bruger
02. september 2017 - 14:31 #6
Så blev det officielt!💥
Apple afholder Keynote tirsdag den 12. september i Steve Jobs Theater.
Vi vil ikke vente 😩👏🏻 Hvad tror I der lanceres? 📱💻
Avatar billede claes57 Ekspert
02. september 2017 - 15:37 #7
så følg med på https://www.apple.com/apple-events/
iphone 8 kommer nok til at hedde iphone pro, og der kommer flere 7'er versioner
Avatar billede Slettet bruger
02. september 2017 - 16:25 #8
tak for claes57 :) så den hedder ikke iphone 8 men iphone pro også iphone pro plus :)
den sku komme ud sammen med Ios 11
Avatar billede claes57 Ekspert
02. september 2017 - 17:23 #9
ios 11 er så optimeret til ipad pro serien så de kommer nærmere en bærbar pc i brug. Men de nyere iphone (7/8) kan også udnytte en del af optimeringen.
Avatar billede Slettet bruger
02. september 2017 - 17:40 #10
okay
Avatar billede Slettet bruger
06. september 2017 - 09:20 #11
REF Følg med når vi den 12. september følger Apple Keynote som denne gang finder sted i det nye Steve Jobs Theater i Cupertino, Californien.
Vi sidder klar fra kl. 19:00 og vil hele aftenen holde dig opdateret med hvilke produkter der vises og nyheder der lanceres

se live her https://www.apple.com/apple-events/september-2017/
Avatar billede Slettet bruger
14. september 2017 - 15:56 #12
lukker