Avatar billede The code boy Praktikant
12. august 2017 - 11:03 Der er 7 kommentarer

Office 2013 vs. Office 2016

Hej,
Jeg har installeret Office 2013.
Men jeg har fået tilbudt om at få installeret Office 2016 på min computer, men jeg ved ikke, om jeg lige om det er noget for mig.
Jeg har to spørgsmål som jeg håber nogle af jer der kan svare på...
Kan man have 2 versioner af Office installeret på samme tid?
Jeg vil også gerne hører, hvad der er af nye muligheder i Office 2016?
Avatar billede 450025 Ekspert
12. august 2017 - 13:13 #1
The code boy.
Microsoft Office Professional Plus 2016 Pro Digital License Download Key 1 PC

Gå på E-bay har du en 50 lapp, er det vert et besøk prøv.
Jeg har og bruker makan, Du får svar på dine spørsmål der, jeg er ikke misfornøyd.

At du kan ha 2 javist, men kanskje lurt å bruke et om gangen, Da blir det en100-dring? 2 flasker øl det har du råd til?

Jeg har 2 VPN et valg ok men jeg bruker bare et om gangen.
Så kjør i vei du start med en du. Lykke til.

Arne.
Avatar billede ErikHg Ekspert
12. august 2017 - 20:43 #2
#1
Det er mulig at installere både Office 2010 og 2013 på samme maskine, det ved jeg fordi jeg selv prøvet det, men Outlook kan ikke installeres fra både Office 2010 og 2013, da der i givet fald kommer en besked op om, at der ikke kan køre to versioner af dette program på maskinen.
Avatar billede martens Guru
13. august 2017 - 02:12 #3
Du kan sagtens køre med mere end én version af Office på din PC ( jeg har prøvet med Office 2007, 2010 samt 2016 på én gang, men som ErikHg skriver kan du kun have én version af Outlook installeret

Men kan kun sige én ting : du vil blive glad for Office 2016 ! Den er "Top Nice" og lækker !
Avatar billede 450025 Ekspert
13. august 2017 - 02:27 #4
Hei ErikHG God helg forresten, godt og få vite det da, der skrives så masse om Outlook 2003 med flere hva er så populert med Outlook navnet eller gammal vane?

Office 2010 var ok hoppa over 2013 gikk rett forbi og hoppa på  2016 den gir meg alt jeg treng,
Kjøpte den for en 50 lapp på Ebay, med nøkkel å alt, satte det språk jeg ville ha også.
Betale vert år for Word det gidder jeg ikke å Outlook hva skal jeg med det?
Arne.
Avatar billede 450025 Ekspert
13. august 2017 - 03:27 #5
Hei martens god helg til deg også, helt enig i det du skriv, bruker det på 3 maskiner, ingen går på den ser du, er alt for billig vet du.

Lastet fra Ebay så enkelt, du kan avinnstallere på samme maskin og innstallere igjen uten problem, men har du 3 maskiner må du nok kjøpe 3 stk 150 kr man står over det.

Arne.
Avatar billede ErikHg Ekspert
13. august 2017 - 10:52 #6
Jeg har Office 2010 Professional på min stationære, og Office 2013 Professional på min bærbare, begge med Windows 7.
Begge udgaver af Office er helt fine, men der er dog en mangel i Office 2013, og denne mangel består i at "Microsoft Office Picture Manager" ikke er med.
Heldigvis var der her på eksperten nogle hjælpsomme sjæle der havde indsat et link, der førte til en side hvorfra man kan downloade netop funktionen "Microsoft Office Picture Manager". Jeg forstår egentlig ikke hvorfor Microsoft har droppet denne funktion, for den er meget anvendelig.
Avatar billede posten Ekspert
15. august 2017 - 00:57 #7
men husk outlook 2010 er der ingen opdateringer til mere og MANGE mailudbydere vil ikke anbefale at man bruger den + windows mail så derfor min kører på thunderbird nu