Avatar billede mokof Novice
29. juli 2017 - 22:15 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Asus tablet

Hej. Da jeg startede min ASUS tablet op her til aften ved jeg ikke hvad jeg fik trykket på, men den gik fuldstændig i baglås og reagerer ikke på noget. der er tom skærm og der står sådan nederst i venstre hjørne " => FASTBOOT mode..."    VH Mogens
Avatar billede nopsen Ekspert
29. juli 2017 - 22:25 #1
har du prøvet at holde power knappen inde i 20-30 sek så den genstarter, eller prøve at tage batteriet ud?
Avatar billede mokof Novice
29. juli 2017 - 22:38 #2
Det hjalp at holde knappen inde noget længere. Tak for hjælpen.
Avatar billede nopsen Ekspert
29. juli 2017 - 22:59 #3
velbekomme :-)
Avatar billede nopsen Ekspert
30. juli 2017 - 17:01 #4
lige en tilføjelse, grunden til dit problem skyldes at du er kommet til at trykke på volume knappen samtidig med power knappen da du tændte den, dette aktiverer fastboot mode.