Avatar billede *sniper_0le* Nybegynder
24. august 2001 - 12:41 Der er 10 kommentarer

Hvordan Kan Jeg Lave Min Egen 3D Chat

Hvordan Kan Jeg Lave Min Egen 3D Chat Hvor jeg selv er webmaster og hvor der kan smides og man kan få lejlighed osv......??? plzzZZZZZ!! Hjælp Mid!!
Avatar billede poull Nybegynder
24. august 2001 - 12:42 #1
3D chat, er ikke helt med
Avatar billede NanoQ Nybegynder
24. august 2001 - 12:43 #2
Hmmm... lær avanceret C++
Avatar billede jiggypoof Nybegynder
24. august 2001 - 12:45 #3
nanoq så adv er der heller ikke
Avatar billede tommyf Nybegynder
24. august 2001 - 12:46 #4
Der er følgende muligheder:

1) Du bliver ansat som webmaste på en chat
Chance: 0% Du staver og formulere dig for dårligt.

2) Du kan selv lave den.
Chance 1% - Hvis du ikke ved hvordan kan du ikke. Hvilke programmeringssprog kan du?

3) Du giver mig 25.000 og jeg får lavet en til dig.
Chance: 0%, medmindre du har de 25K.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
24. august 2001 - 12:47 #5
jiggy, overdrivelse fremmer forståelsen :)
Avatar billede flejn Nybegynder
24. august 2001 - 12:49 #6
tommyf-> skal du have 25.000 for det??? Man kan købe det samme som Netstation (www.n.dk)
for 30.000-40.000 kr! Og det er vist lidt bedre end du kan lave det!!!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
24. august 2001 - 12:52 #7
Hej manner. Skal vi lave en chat ala www.n.dk - Det lyder bare for sejt manner.
Avatar billede tommyf Nybegynder
24. august 2001 - 13:23 #8
flejn >> Læs hvad der står. JEg har aldrig sagt at jeg ville lave en.
..oo00(Hvorfor læser folk ikke hvad man skriver - i stedet for at læse hvad de har lyst til at læse?)
Avatar billede budda Nybegynder
29. juli 2002 - 11:07 #9
Jammen jeg tror bare jeg vil svare ikke komme dem en historie :)
Du kan lave den på mange måder..
1. PHP only (refresh heletiden)
Der skal du bare lærer de grundlæggende i PHP og en del MySQL, måske skal du også lærer hvordan du reloader en side med et meta tag.
2. PHP + JavaScript
Hvor det "hele" bliver styret af JavaScriptssom de fleste bruger.
3. Java
Der skal du sq nok læse en del mere, gider ikke forklare noget hvis du ikke kan forstår det

Det var 3 måder jeg ville gøre det på.
Der er bare 1 STORT problem... Du får INGEN besøgende.. Nu er de "3d"chats snart så brugte at du kan gå ind på www.jegvillaveminegen3dchatnu.dk og så kan du downloade den..
Måske skulle du lave en FED text chat..
Så skriv linket her så skal jeg nok besøge den nogle gange..
Avatar billede therichman Nybegynder
03. august 2002 - 17:59 #10
Skriv din E-Mail, så senderjeg dig en script fil, som du kan bruge på din side!