Avatar billede Slettet bruger
19. juni 2017 - 19:01 Der er 5 kommentarer

Det bedste CMS-system til at lave webshops?

Hej
Overskriften fortæller alt.

Hvilket CMS-system anbefaler i til at lave webshops i?
Jeg bruger normalt Wordpress til hjemmesider.
Avatar billede NicolaiV Praktikant
19. juni 2017 - 20:27 #1
Hej Daniel,

Hos www.webamp.dk bruger vi Magento eller Wordpress.

Der er en masse forskellige fordele og ulemper ved de forskellige, læs eventuelt mere her: https://www.upwork.com/hiring/development/magento-vs-wordpress-comparing-two-top-content-management-systems/

Held og lykke! :-)
Avatar billede jakobdo Ekspert
20. juni 2017 - 09:53 #2
Jeg tror ikke du får et svar.
Alt afhænger af hvad behovet er og hvem der skal udvikle det.
OSCommerce er også ret udbredt.
Nogle laver alting selv.
Andre køber en færdig shop osv...

Så hvis du skal udvikle noget, vil det jo være oplagt at tage et, der er i et sprog du har styr på og så arbejde dig videre derfra.
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
28. juni 2017 - 08:32 #3
Er du vandt til Wordpress?
Så vælg WooCommerce!

Har du brug for hjælp??
Avatar billede Mark H. Juniormester
22. juli 2017 - 17:18 #4
Små shops -> WoCommerce med WordPress (Stortset alle webhoteller kan have WordPress installeret.)
Store shops -> Magento (Her skal du investere i et webhotel som kan håndtere det.)
Avatar billede FBH71 Praktikant
03. december 2018 - 10:44 #5
Jeg vil klart anbefale Wordpress, da jeg selv bruger det. Men igen hvad du har brug for er der ret mange muligheder for at sætte en webshop op. www.limecity.dk er mit foretrukne, da de har en totalløsning på CMS systemer og især Wordpress, og har desuden mange andre ting med i deres pakke du vil synes godt om. Nu er det et par dage siden du efterlyste denne mulighed, så har du fundet en mulighed så er det helt fint :)