Avatar billede the-king Nybegynder
20. januar 2000 - 11:04 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Logo til GON

jeg skal bruge et logo til mit firma GON
(GAME ON NET)

jeg har ikke rigtig nogen ide om hvordan det skal se ud, men kan i ikke komme med nogle eksempler. så kan jeg jo sige hvad jeg syndes om det.

Krav:

Der skal indgå både GON og GAME ON NET

og så skal det passe til et brev hovde

Avatar billede kermit Nybegynder
20. januar 2000 - 12:40 #1
og så bliver du faktureret for en times arbejde ? 750 ekskl. moms.
Avatar billede the-king Nybegynder
20. januar 2000 - 15:18 #2
jeg kunne også godt bruge et logo til GEnet
http://www.infogrindsted.dk/f/ge-net
jeg vil give 60 point for loget til GEnet(se und psp)
Avatar billede melvis Nybegynder
21. januar 2000 - 20:16 #3
nu må i holde op gutter, gør da hinanden en venne tjenneste og lad være med kun at vil lave et lille pis logo mod betaling. Det er for latterligt.!

/Melvis
Avatar billede chris Nybegynder
25. januar 2000 - 12:09 #4
Melvis: Venne tjeneste til folk man ikke kender ?
Hvem fanden gider at modtage 15 point for en times arbejde ??
Jeg syntes sgu at der er gået for meget sport i at lave logo til div. folk
Jeg troede at eksperten var et sted man besøgte hvis man havde problemer med et program...mv, ikke at man bare oprettede et spørgsmål om hele løsninger.

Desuden siger the-king at det er til hans FIRMA..... og helt ærligt, så ville jeg da personligt aldrig lave noget gratis for et firma, der tjener penge.
Avatar billede kermit Nybegynder
25. januar 2000 - 14:49 #5
Helt enig (med Chris altså)!
Avatar billede melvis Nybegynder
26. januar 2000 - 18:56 #6
OK.. jeg lagde ikk mærke til til at det var til hans firma og det er så også det eneste jeg vil holde med dig i! men hvad det andet angår 1 times arbejde. der sidder du vil bare og piller næse.
Avatar billede chris Nybegynder
26. januar 2000 - 22:54 #7
Hvad mener du med "men hvad det andet angår 1 times arbejde. der sidder du vil bare og piller næse."??

Mener du at det burde tage under 60 min at lave et logo??  for så kunne jeg sgu godt tænke mig at se du har lavet af grafik.
Avatar billede the-king Nybegynder
27. januar 2000 - 08:19 #8
ok. jeg vil godt give lidt flere point hvis det er det der skal til. hvad med 50 point.
Nu skrev jeg firma, det er måske lidt overdreven, da det kun er et projekt vi køre på Handelsskolen.
Avatar billede the-king Nybegynder
27. januar 2000 - 08:22 #9
ups det skulle ikke være et svar.
Avatar billede kimc Nybegynder
27. januar 2000 - 17:42 #10
60 minutter er meget, meget kort tid til at brygge et fornuftigt logo sammen.
Avatar billede the-king Nybegynder
02. februar 2000 - 16:15 #11
tja nu er det forsent, med det logo. jeg bleve jo nøde til lave et lille hurtig sammen klasket logo.
men hvis der er nogen der er intersser i at tjene lidt point (60 eller hvad der nu skal til) så kan i jo se under kategorien Paint Shop pro. der har jeg et andet spørgsmål, hvor jeg mangler et logo til et net party.
se Logo til GEnet