Avatar billede ErikHg Ekspert
03. juni 2017 - 19:02 Der er 1 løsning

Formatering af Sony HDD videokamera

Jeg har formateret HDD´en i mit Sony HDD videokamera.
Nu kommer beskeden "Disc error" Jeg har før gjort dette, og det lykkedes mig dengang at løse problemet, jeg kan bare ikke huske hvordan jeg gjorde :-( Det er ikke fordi der er noget i vejen med kameraet som sådan, men jeg kan bare ikke lægge noget filsystem ind.
Så jeg håber at nogen kan hjælpe, på forhånd tak.
Avatar billede ErikHg Ekspert
03. juni 2017 - 20:15 #1
Efter flere forgæves forsøg lykkedes det mig selv at finde en løsning :-)