Avatar billede Jannickhess Professor
02. juni 2017 - 21:02 Der er 3 kommentarer

Stor udfordring at flytte filer fra Iphone til pc

Jeg har en ret stor stor udfordring, at kunne flytte store filer fra iphone til pc
på grund af pladsmangel på min iphone.

Det er virkelig en af de sværre udfordringer, det har endnu ikke lykkedes mig at kunne flytte alle filerne fra iphone til en pc,s harddisk

En iphone fungere åbenbart ikke bare lige som en Harddisk hvor man bare lige flytter filerne på samme lette måde

Hjælp Hjælp
hvad gør jeg
Avatar billede CRKrogh Ekspert
02. juni 2017 - 21:46 #1
Det kommer vel egentlig an på¨, hvilken type filer du vil flytte - billeder, video, Office-dokumenter...?
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
02. juni 2017 - 22:01 #2
Jeg har meget stor glæde af at bruge: http://www.syncios.com/ i den frie version, det virker fint sammen med iphone ;-)
Avatar billede posten Ekspert
04. juni 2017 - 08:44 #3
du kan godt flyttet ALT  fra din iphone du laver en mappe hvor du flytter alt over i når det er gjort skal du gå den efter hver især (stort arbejde) da den omdøber de filer så held og lykke