Avatar billede splatter Nybegynder
24. august 2001 - 09:50 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Chart komponent

Hvor finder jeg en god gratis chart komponent som er i stand til at plotte punkter (bruger data fra DB)og forbinde disse med en linie???

Hvis der er nogen der har erfaringer med diverse chart komponenter hører jeg gerne om dette :-)
Avatar billede jens_elling Nybegynder
24. august 2001 - 10:01 #1
shotgraph kan gøre det, den findes i en shareware version..

www.shotgraph.com

/Jens
Avatar billede splatter Nybegynder
24. august 2001 - 10:33 #2
Jeg har allerede haft kigget lidt på Shotgraph.. jeg synes ikke den laver så flot output igen... men jeg kigger da lidt videre på den...

Andre forslag?

Faktisk kunne jeg også godt bruge en god chart komponent som kan lave \"bar charts\" (jeg ved godt shotgraph kan.. men det må kunne gøres pænere)

:-)
Avatar billede jens_elling Nybegynder
24. august 2001 - 10:38 #3
den eneste anden jeg kender er fra dundas.com og koster $699 for en skrabet version:)

alm. bar charts kan laves vha. et lille asp script, se evt. på www.activeserverpages.dk
Avatar billede jens_elling Nybegynder
24. august 2001 - 10:40 #4
ehhh.. det var ikke $699 men $950 dundas chart dev. koster:(
Avatar billede jens_elling Nybegynder
29. august 2001 - 07:57 #5
Har du fundet en løsning?

/Jens
Avatar billede splatter Nybegynder
15. oktober 2001 - 17:45 #6
løsningen blev at bruge office web components, men ellers tak for svarene!