Avatar billede anderskorup Novice
11. maj 2017 - 08:35 Der er 3 kommentarer

IIS opsætning / application / subdomain

Hej
jeg har et spørgsmål lige nu hedder vores applications www.domain.dk/diverse. når vi opretter under "hoved domænet" i iis  ( højreklikker på en website og add application.

er der nogen måder man kan sætte det op så det bruger diverse.domain.com istedet for /diverse

selve dns er sat op til a smide alt videre. så den del burde virke. er kun lige at iis ikke ved at der skal være en. så håber en af jer kan et trick :)

mvh
Anders
Avatar billede CRKrogh Ekspert
11. maj 2017 - 08:42 #1
Det, du ser ud til at have brug for her, er en "host header" - hvilken version IIS benytter du?
Avatar billede anderskorup Novice
11. maj 2017 - 08:47 #2
iis 6.2

fik lige oploaded et billede. det er admin / demo jeg tænker på skal være admin.femcon.dk. ligenu virker de kun som femcon.dk/admin
Avatar billede anderskorup Novice
11. maj 2017 - 08:47 #3