Avatar billede henrikl Nybegynder
23. august 2001 - 23:23 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Problemer med deling af filer

Halløjza!!!

For et par dage siden bestilte jeg en \"Planet\" Switch og \"Planet\" Netkort, da jeg har 2 computere som jeg gerne vil kunne dele filer i mellem og gå på internettet med uafhængigt af hinanden.. Og det modtog jeg så i dag.

Not so Geil!
Netkortet er sat i maskinen, sluttet til switchen, og de kan begge gå på nettet uafhængigt af hinanden. Og det kan begge to \"se\" hinanden under \"andre computere\" Men det eneste jeg kan få dem til at dele internt er en printer jeg har sluttet til den ene comp.
Det jeg havde regnet med der var muligt, var at jeg kunne få fuldstændig adgang til den anden computers Harddiske.

Det skal dog lige nævnes at måden jeg er opkoblet til nettet på er via en fælles kabelløsning for hele ejendommen, og jeg kan derfor også se nogle af de \"andre\" computere på netværket.

Help please.. :o)
Jeg vil så gerne have problemet løst inden jeg går til køjs for i aften

Mellow-Fellow-Greetz
Avatar billede henrikl Nybegynder
23. august 2001 - 23:24 #1
Styrer-systemerne er Følg.
WinMe
&
Win98
Avatar billede djeclemen Nybegynder
23. august 2001 - 23:37 #2
højreklik på NEtværk på skrive bordet og vælg fil og priter deling sæt kryds i begge boxe

højreklik så på den mappe du vil dele og vælg deling
Avatar billede henrikl Nybegynder
23. august 2001 - 23:45 #3
Been there, done that, dosen\'t help much....
De er begge to aktive
Avatar billede goulduck Nybegynder
23. august 2001 - 23:48 #4
Har du delt andet ud end dine printere?

Du skal jo dele ting ud, før man har adgang til det! Højreklik på en mappe og vælg deling .... så burde du kunne finde ud af resten derfra...
Avatar billede goulduck Nybegynder
23. august 2001 - 23:48 #5
dohh ... sad kuge og så Simpsons ...
Avatar billede goulduck Nybegynder
23. august 2001 - 23:49 #6
Og du HAR delt en mappe?
Avatar billede henrikl Nybegynder
23. august 2001 - 23:53 #7
Jammen det var jo 200 nemt tjente point... :o)
Giv det lige som et svar Goulduck
Avatar billede djeclemen Nybegynder
24. august 2001 - 00:00 #8
højreklik så på den mappe du vil dele og vælg deling

hmm det skrev jeg allerede kl 23:37:03
Avatar billede goulduck Nybegynder
24. august 2001 - 00:01 #9
Okay da!

Hehe .. mente heller ikke at det ville være sværre. (Du behøver ikke at give mig så mange point)
Avatar billede henrikl Nybegynder
24. august 2001 - 00:04 #10
Sorry Djeclemen...
Jeg fik vist ikke læst den nederste del af dist svar... Ups!!..
Nå men så til lidt pointdeling
Avatar billede djeclemen Nybegynder
24. august 2001 - 00:34 #11
jo tak.

men lidt i overkanten af point