Avatar billede larsroed Nybegynder
23. august 2001 - 22:23 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Photoshop 6.0

Hej allesamme, jeg leder efter nogle fede tutorials til Adobe Photoshop 6.0, er der noge´n der har nogle links?:::?..

Tak :o)=
Avatar billede kapla Nybegynder
23. august 2001 - 22:24 #1
Avatar billede Beach Mester
23. august 2001 - 22:25 #2
http://www.prodic.dk/

Og så er det på dansk:-)

//Beach
Avatar billede lala-joker Nybegynder
23. august 2001 - 22:31 #3
www.designsbymark.com gå ind under photoshop tips der finder du tons vis af tutorials ellers så søg på www.google.com efter photoshop tutorials

// lala Joker
Avatar billede larsroed Nybegynder
23. august 2001 - 22:37 #5
ok dem kender jeg. Jeg må heller forklare. jeg har arbejdet med Photoshop i 4 år, og er derfor efterhånden gået en smule i stå, altså lave meget af det samme. Derfor ønsker jeg nogle links med nogle tutorials som kan give mig nye ideer!

På forhånd TAK :o)
Avatar billede larsroed Nybegynder
23. august 2001 - 22:40 #6
www.eyeball-design.com : en rigtig fed side, den har jeg brugt meget. Men uheldigvis opdater han ikke mere!
Avatar billede larsroed Nybegynder
23. august 2001 - 22:43 #7
http://www.wastedyouth.org/ prøv denne side.
Avatar billede larsroed Nybegynder
23. august 2001 - 22:44 #8
Der må være nogle der kende nogen mere ukende siden???
Avatar billede prodic Mester
23. august 2001 - 22:50 #9
Lars->Hvad med at gå den anden vej rundt - finde nogle sider med noget pænt gfx og prøve at efterligne det?

Det lærer du garanteret mere ved end ved at følge en slavisk lektion/tutorial - du har trods alt arbejdet med det i 4 år og burde kende de fleste tekniker/fremgangsmåder.

Hvis du leder efter lektioner - hvad skal de så omhandle, så kan jeg da se om jeg kan finde noget i bunken.
Avatar billede retaxes Nybegynder
23. august 2001 - 23:05 #10
Du kan også få nytte af denne link:

http://www.arraich.com/ref/aatoolbar6.htm
Avatar billede retaxes Nybegynder
23. august 2001 - 23:06 #11
Avatar billede larsroed Nybegynder
23. august 2001 - 23:06 #12
Jeg gad godt have nogle tutorials om

hvor man bruge Photoshop mere sammen med Illustrator 9.0.

Lave komplexe interface.

Lave komplexe samsatte billeder (hvor man bruge Channels meget, her ligge jo så mange muligheder)

Generelt synes jeg det er lidt svær lige at beskrive helt hvad jeg gerne vil lave. Men nå man falder over noget der virker fedt, ja så ved man det. Så hvis du har nogle fed ting, er jeg meget interesset :o)=
Avatar billede larsroed Nybegynder
23. august 2001 - 23:07 #13
Øhhh svaret fra mig var til Prodic!
Avatar billede retaxes Nybegynder
23. august 2001 - 23:10 #14
Avatar billede webmasterdk Praktikant
23. august 2001 - 23:15 #15
retaxes >> hvis jeg nu ikke tager meget fejl er det en 90% kopi af hvad du kan finde på prodic.dk... ligger måske ved at det er den samme person der har skrevet det! :)
Avatar billede retaxes Nybegynder
23. august 2001 - 23:18 #16
Nej, jeg kender godt prodic og jeg har heller ikke henvist til prodic, det har andre gjort ;o)

Det er Foretrukne jeg har samlet sammen fordi jeg selv bruger Photoshop, så enkelt er det.
Avatar billede prodic Mester
23. august 2001 - 23:35 #17
lars->Angående dine komplekse interfaces, så vil jeg ikke råde dig til at følge en tutorial til hvordan man laver en sådan.
Men derimod kombinere de dele du kan i forvejen og derved opnå et komplekst interface.

Ang. dit Channels-ønske så er antallet af tutorials på sammensatte billeder ret begrænsede. Hvis jeg var dig ville jeg læse en bog omkring PS og finde nye metoder hvorpå du kan udnytte channels i dit arbejde.
Du finder garanteret ikke nogle tutorials til billeder, som kan lære dig noget nyt.

Ang. Illustrator - puha den var værre. Der tror jeg du er nødt til at forsøge dig lidt frem. Jeg kender ihvertfald ikke andre steder end designsbymark.com som indeholder begge dele. Og så naturligvis adobe\'s egne lektioner.

Webmaster.dk->90% er da meget godt klaret når de er lavet 100% af den samme mand ikke :-)
Avatar billede larsroed Nybegynder
23. august 2001 - 23:41 #18
Prodic >> der var lige 30 p. til dig, du fik den for bare ikke kun at ligge nogle links, men se på sagen fra andre sider!!

Forresten prøv at se noget det jeg har lavet på:

www.9interactive.dk
Avatar billede prodic Mester
24. august 2001 - 11:29 #19
Lars->Det ser da ganske fint ud - den side.
Og tak for de kære point!
Avatar billede larsroed Nybegynder
24. august 2001 - 11:53 #20
prodic >> det var da så lidt.... Og tak for responsen på siden!