Avatar billede kaffekanden Mester
03. april 2017 - 15:05 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Del en mappe med en anden mappe

Hej Alle
hvordan deler man en mappe  med en eksisterende mappe på samme PC
eller på Google drev? i Windows 10
På forhånd tak :)
Avatar billede Slettet bruger
03. april 2017 - 16:06 #1
hvis jeg forstår det rigtig, kunne du lave en genvej til mapperne i den modsatte mappe - men så bliver det jo ikke synkroniseret med skyen - da skulle du flytte/kopiere tingene
Avatar billede ptj_11 Forsker
03. april 2017 - 16:56 #2
Hvis genvejen peger på den mappe, der synkroniser med googledrevet, så vil indholdet jo altid være aktuelt, når genvejen aktiveres.
/ptj_11
Avatar billede kaffekanden Mester
04. april 2017 - 14:29 #3
okay det er en game mappe jeg har synkroniseret fra min Mac til Google drive
og så vil jeg gerne have den mappe i Google drev synkroniseret/delt med game mappen på min PC
Avatar billede Slettet bruger
04. april 2017 - 15:26 #4
Så skal du bare synkronisere med din game mappe på din pc - så er mappens indhold det samme på både pc og mac