Avatar billede vagnk Juniormester
11. marts 2017 - 11:44 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Timeout 1440 sekunder

Min wamp er den der oprindeligt kom fra sourceforge wampserver.

Jeg er lidt træt af den timeout jeg får på min localhost/wamp. Jeg har prøvet at kigge på diverse configfiler, men har ikke kunnet finde noget.

Er der nogen der har prøvet at justere den?
Avatar billede Slater Ekspert
11. marts 2017 - 12:31 #1
Timeout i hvad?
Avatar billede vagnk Juniormester
11. marts 2017 - 16:21 #2
Ja, jeg var vist ikke præcis nok. Det er phpMyAdmin der har den timeout. Hvis ikke jeg har været inde og arbejde med tabeller i 24 minutter så skal jeg logge ind igen.
Avatar billede michael_stim Ekspert
11. marts 2017 - 18:10 #3
Avatar billede vagnk Juniormester
22. marts 2017 - 22:07 #4
Michael_stim
Jeg så den video du henviser til, men han brugte en anden udgave af wamp end jeg og det var osse tilfældet med et par af de andre på området. Jeg kunne simpelthen ikke følge med når min filstruktur var anderledes.

Men han gav mig en ide. Jeg tog en global search på 1440 i hele wamp. M$ slog til igen og var 3 kvarter om at gennemsøge. men jeg fandt 2 php.ini hvor tallet forekom.

wamp/bin/php/php5.4.16/php.ini og wamp/bin/php/apache/Apache2.4.4/bin/php.ini. Det er session.gc_maxlifetime det drejer sig om.

Jeg gad ikke at undersøge hvilken der overskrev hvilken og hvornår, så jeg ændrede dem begge til 10 sekunder - og det virkede.

Jeg skiver dette aht. andre der måtte lide under den timeout.