Avatar billede michael.b Nybegynder
23. august 2001 - 19:43 Der er 25 kommentarer og
1 løsning

Logo savnes...............................................................................................

Hej!!

Jeg er i gang med at lave en hjemmeside som handler om fugle, men jeg vil gerne have lavet et logo.
Jeg har ikke pt. mulighed for det, så det er derfor jeg spørger jer \"garvede designere\" om i ville lave et logo.

Det skal have følgende kriterier:

-> Bagrundsbilledet til logoet kan findes på følgene adresse: http://www.sitecenter.dk/fuglesiden/scrapbog/view_alone.nhtml?profile=scrapbog&UID=10016

-> På logoet skal stå følgene: \"Michael\'s fugleside\" Der må også godt stå: (evt. skråt ned over billedet) \"en side for fugleejere\"

Da billedet er 98w x 279h pixels kan det godt være svært at få f.eks \"Michael\'s fugleside\" til at stå vandret, derfor må teksten godt gå ud over billedet på en eller anden måde!

...ellers er der frit slag for, hvordan det skal se ud!

Jeg håber der er en, der har lidt tid i overskud, til at påtage sig denne lille opgave...

-på forhånd 1000 TAK!

Mange hilsner fra Michael.

p.s. jeg håber ikke jeg forlanger for meget!!

Avatar billede Slettet bruger
23. august 2001 - 20:36 #1
hvis du gav nogle point ville du måske få nogle svar :)
Avatar billede stroehm Nybegynder
23. august 2001 - 20:45 #2
>>Phunky
LOL
det ville sikkert hjælpe lidt!!!
Avatar billede michael.b Nybegynder
23. august 2001 - 21:45 #3
Tak!!! Jeg er ret ny på xperten.dk, men jeg ved ikke rigtig hvad det vil sige det der point-halløj! Vil nogen hjælpe mig??

Hilsen Michael!
Avatar billede Slettet bruger
23. august 2001 - 21:54 #4
du giver point til den du syns har givet dig det bedste svar.

Nu hvor du har oprettet spørgsmålet er det dog et problem, da man ikk må oprette samme spørgsmål to gange.
Avatar billede michael.b Nybegynder
23. august 2001 - 22:06 #5
phunkypopcorn>>> Hvordan kan jeg give point til den der er kommet med det bedste svar??? -Jeg kan jo ikke give point inden jeg ved hvilke svar jeg får... Og hvorfro er det et problem at jeg har oprettet spørgsmålet nu?

Hilsen Michael
Avatar billede ctv! Nybegynder
24. august 2001 - 09:29 #6
michael... Du giver først point når du har fået lavet det logo der passer dig bedst! SÅ kommer der et felt forneden hvor du kan sige accepter, så finder du navnet på den med det bedste logo og skriver accepter!
Avatar billede michael.b Nybegynder
24. august 2001 - 17:19 #7
o.k.- tak for det!!! Hvad skal jeg så give når jeg har oprettet et spørgsmål? -Altså inden nogle har svaret!
Avatar billede Slettet bruger
24. august 2001 - 21:35 #8
michael - normalt bestemmer du hvor mange point du vil give når du opretter spørgsmålet.
Og når du så har fået det svar du ønsker, accepterer du det.

PS: jeg er oss selv rimeligt ny her - og har oss selv fucked up, så det skal du ikk være så ked af.
Avatar billede Slettet bruger
24. august 2001 - 21:36 #9
SKAL det forrseten være det der billede??
For jeg tror ikk det kan lade sig gøre at lave noget fedt med det *S*

Kan det ikke bare være noget der ligner?
Avatar billede michael.b Nybegynder
24. august 2001 - 22:07 #10
Tjaa....- et andet billede si\'r du....- joo!
--> kom med et eksempel!!!

-Tak- nu har jeg forstået det der med pointene!
Avatar billede Slettet bruger
24. august 2001 - 22:28 #11
skal lige finde på noget så *S*

Vent til imorgen (hvis du kan)

Jeg skal lige finde et billede, og så få tegnet det om

Forestiller mig noget med at fuglen sidder ovenpå selve navnet på siden, hvis det er okay
Avatar billede michael.b Nybegynder
24. august 2001 - 22:34 #12
Fed ide!

Ses i morgen...
Avatar billede michael.b Nybegynder
24. august 2001 - 22:35 #13
Men lige én ting til: Det skal jo helst være en nymfeparakit:-)
Avatar billede Slettet bruger
24. august 2001 - 22:42 #14
WOW!
Så megat aner jeg ikk om fugle - men man kan vel søge på den - hva hedder de på engelsk?
Avatar billede michael.b Nybegynder
24. august 2001 - 22:53 #15
Jeg ved lige noget om nymfeparakitter fordi jeg selv har 2....- De hedder rigtigt nymfekakaduer, på engelsk hedder de Cocktail og på tysk hedder de Nymphensittich... Det er også en nymfekakadue på billedet her: http://www.sitecenter.dk/fuglesiden/scrapbog/view_alone.nhtml?profile=scrapbog&UID=10016 !
Avatar billede Slettet bruger
24. august 2001 - 22:54 #16
jeg kigger - men forvent ikk noget færdigt resultat før engang imorgen omkring middag
Avatar billede michael.b Nybegynder
24. august 2001 - 22:56 #17
Fint fint! -Tak
Avatar billede michael.b Nybegynder
25. august 2001 - 15:44 #18
Hvor bliver logoet af??
Avatar billede Slettet bruger
26. august 2001 - 10:41 #19
kan se at du har fået fat i et nu.
Ville ellers ha lavet det idag
Og mange gange undskyld at jeg ikk lavede det igår - havde glemt at jeg skulle på arbejde hele dagen da jeg lovede dig det :(
Avatar billede michael.b Nybegynder
26. august 2001 - 10:53 #20
Phunkypopcorn: Jeg har fået lavet 2 mulige logoer, men jeg synes din ide med at sætte en fugl på min tekst lød total fed! Jeg ville meget gerne have logoet, hvis du ville lave et...

...Meget gerne!
Hilsen Michael
Avatar billede Slettet bruger
26. august 2001 - 11:12 #21
okaj jeg prøver - men det du har på ligenu syns jeg altså er flot
Avatar billede michael.b Nybegynder
26. august 2001 - 11:13 #22
Det synes jeg også- men jeg vil godt have et eksempel til ;o)

Tak...
Avatar billede Slettet bruger
26. august 2001 - 11:17 #23
okay
Avatar billede Slettet bruger
26. august 2001 - 11:29 #24
men anyway - det kommer altså til at tage sin tid *S*
Har de vilde tømmermænd efter personalefesten igår
*GG*

Kan knapt nok skrive ligenu
Avatar billede michael.b Nybegynder
26. august 2001 - 11:30 #25
Hi!!! Fint nok!
Avatar billede michael.b Nybegynder
27. august 2001 - 20:01 #26
Phunkypopcorn: Er du ved at være ovre tømmermændende?