Avatar billede nita Novice
05. marts 2017 - 14:20 Der er 11 kommentarer

i-tunes

kan ikke downloade i-tunes
Avatar billede nopsen Ekspert
05. marts 2017 - 14:53 #1
det var godt nok ikke meget information..
Avatar billede nopsen Ekspert
05. marts 2017 - 16:51 #2
du har allerede et spørgsmål kørende  hvor nogen forsøger at hjælpe.. hvorfor svarer du ikke om det forslag du har fået virker, så folk har mulighed for at hjælpe dig videre?

https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1016012

gider ikke hjælpe, når du ikke giver feedback og bare åbner et nyt spørgsmål.
Avatar billede nita Novice
05. marts 2017 - 17:20 #3
undskyld men det er svært at se hvor man sender svar.
Jeg har prøvet en af mulighederne, Jeg fik en link fra Valby. Det er jeg taknemlig for, men det var ikke helt gratis :(
Avatar billede nita Novice
05. marts 2017 - 17:46 #4
Jeg mener ikke jeg har mere end 1 spørgsmål!
Avatar billede INK Ekspert
05. marts 2017 - 18:24 #5
Hvis nogen skal have en chance for at hjælpe dig, må du gerne anføre styresystem eksempelvis Windows10 og 64 bit system.
Hvorfor kan du ikke downloade iTunes? Eller har du downloadet og kan så ikke installere? Hvilke fejlmeddelelser får du? osv. osv.
Avatar billede nita Novice
05. marts 2017 - 19:15 #6
jeg har installeret den men når jeg vil åbne den bliver det fortalt at jeg mangler msvrc.dll og at jeg skal installere den igen. men det hjælper ikke.
Avatar billede INK Ekspert
05. marts 2017 - 19:26 #7
Avatar billede nita Novice
05. marts 2017 - 23:01 #8
Tak for hjælpen Den var fin til at analysere,men prisen er 37 euro ! det kan godt være jeg er nærig.;)
Avatar billede INK Ekspert
06. marts 2017 - 07:02 #9
#8
Det var ikke for at downloade et program, jeg gav linket. Det var for at følge de anførte løsningsmodeller ;-)
Avatar billede Slettet bruger
06. marts 2017 - 08:21 #10
Det er mest dette link, som nok vil løse problemet:
https://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=48145
den indeholder i hvert fald msvrc.dll
Avatar billede nita Novice
06. marts 2017 - 21:43 #11
Tak for hjælpen men jeg Kan ikke overskue det. Må leve uden i-tunes