Avatar billede robinson Praktikant
03. marts 2017 - 09:27 Der er 3 kommentarer

Hvilken licens server skal jeg vælge?

Hej jeg er ude i at skulle købe en windows server licens, på arbejdet og kan se at der er forskellige udgaver.

Vi har vores server kørende og alt spiller, men vi er blevet gjort opmærksom på at vores windows licens er lånt af en tidligere kollegas andet arbejde så derfor skal den skiftes

Det vi skal bruge serveren til er at hoste en .net applikation vi har lavet med underliggende rest api som vores android app benytter sig af og en watchdog system service der køre i baggrunden

Derudover skal vi også bruge remote desktop og en licens dertil, men der er der endnu engang forskellige valgmuligheder hvor vi endnu engang er i tvivl

Håber her er nogle eksperter der kan skubbe os i den rigtige retning
Avatar billede Slettet bruger
03. marts 2017 - 12:14 #1
overfor en server har i
Avatar billede robinson Praktikant
03. marts 2017 - 14:58 #2
Det er en dell rack server.
på siden står der E33S hvilket giver en PowerEdge R230, men da vi købte den blev vi anbefalet en PowerEgde R330, men min kollega kommer på mandag så kan jeg lige få den der blev købt. hvis der er forskel på dem og licensen
Avatar billede robinson Praktikant
06. marts 2017 - 10:04 #3
Det er en Dell PowerEgde R230