Avatar billede andersm Nybegynder
23. august 2001 - 19:00 Der er 25 kommentarer og
1 løsning

brevpapir - hvordan?

Jeg er formand for en lille forening. Vi har netop fået en nyt logo og vil lave et brevpapir der gør brug af dette nye logo, vi ved bare ikke rigtig hvor vi skal placere logo og tekst - det skal gerne være lidt stilrent og pænt men hvordan. Har du lyst til at bruge 5 min. i photoshop og komme med et bud så smid lige en mail adresse og jeg mailer det til dig, sammen med den nødvendige tekst - indtil kl. 19:00 i aften - logoet er i .ai (illustrator) format (kan sagtens åbnes i photoshop. Desværre kan jeg kun tilbyde point ;-(

Venlig hilsen
Anders
Avatar billede andersm Nybegynder
23. august 2001 - 19:01 #1
øh jeg mener selvfølgelig 20:00 ;-)
Avatar billede jabp Nybegynder
23. august 2001 - 19:03 #2
Får jeg de 100 point hvis jeg laver det ????

Jeg vil gerne gøre det !!!!!
Avatar billede andersm Nybegynder
23. august 2001 - 19:04 #3
ja selvfølgelig hvis du kommer med et godt bud -
smid lige en mailadresse så mailer jeg det til dig.
Avatar billede jabp Nybegynder
23. august 2001 - 19:05 #4
webfun@webfun.dk
Avatar billede andersm Nybegynder
23. august 2001 - 19:07 #5
mail sendt med logo og info!
Avatar billede jabp Nybegynder
23. august 2001 - 19:08 #6
OK
Avatar billede limemedia Nybegynder
23. august 2001 - 19:10 #7
ljweb@ljweb.com
Avatar billede jabp Nybegynder
23. august 2001 - 19:13 #8
Vil det ikke være bedre at sætte det op iillustrator, da Photoshop er et billede program, og ikke et program til at lave layout til A4 papir !!!
Avatar billede andersm Nybegynder
23. august 2001 - 19:14 #9
-> ljweb tak - mail sendt ;-)
Avatar billede andersm Nybegynder
23. august 2001 - 19:15 #10
i får lige begge en anden fil med tekst -
Avatar billede andersm Nybegynder
23. august 2001 - 19:17 #11
jo det er fint - med illustrator
Avatar billede jabp Nybegynder
23. august 2001 - 19:23 #12
Problemet er at jeg ikke har illustrator
Avatar billede andersm Nybegynder
23. august 2001 - 19:24 #13
ok men kan du ikke bare åbne den i photoshop? Det virker da for mig
Avatar billede andersm Nybegynder
23. august 2001 - 19:25 #14
ellers sig lige til så mailer jeg den i jpg det er bare ikke så fedt da kval så også er derefter hvis vi ville bruge dit forslag
Avatar billede master_nemo Nybegynder
23. august 2001 - 19:27 #15
prøver... men mail den i både gif(el. jpg) og ai format :o)

battle92@htomail.com

/MN
Avatar billede andersm Nybegynder
23. august 2001 - 19:27 #16
jeg går udfra at du mener hotmail ikk? ;-)
Avatar billede andersm Nybegynder
23. august 2001 - 19:30 #17
-> master nemo - mail sendt til battle92@hotmail.com
Avatar billede andersm Nybegynder
23. august 2001 - 19:43 #18
jeg skal desværre til et møde nu her kl. 20. Jeg er tilbage på min pind imorgen kl. 9. Jeg glæder mig til at se forslagene fra jer. I må gerne maile dem til mig eller paste links her.

Tak for hjælpen.

Venlig hilsen
Anders
Avatar billede andersm Nybegynder
24. august 2001 - 12:17 #19
Tak for tilbuddet, jeg vil gerne om der kommer flere bud, inden jeg lukker spørgsmålet.

VH
Anders
Avatar billede gamer_dk Nybegynder
24. august 2001 - 17:01 #20
Hva så Simon (Masternemo) din gamle neger!!!

Hvor går du henne, og hvordan går det, det nye sted???!
Avatar billede uap Nybegynder
25. august 2001 - 03:58 #21
Os\' mig, hvis det da ikke er for sent: colordesign@e-mail.dk
Avatar billede axor Nybegynder
27. august 2001 - 14:39 #22
Hallo!!!

Snakker vi brevpapir, eller bare noget der skal køres ud i Words?

For de forslag som er oppe her, kan ikke bruges til noget som helst i den Grafiske branche, må hellere lige tilføje at jeg er uddannet grafiker.
Avatar billede uap Nybegynder
27. august 2001 - 15:09 #23
Axor>> HVorhenne ser du nogle forslag? Det eneste her er, er sq da e-mails *GGG*

oO(GAd vide hvor han er uddannet)
Avatar billede andersm Nybegynder
22. september 2001 - 22:52 #24
ingen forslag har levet op til mine krav derfor tager jeg pointsene igen og lukker spørgsmålet.

Med venlig hilsen
Anders
Avatar billede microtec Nybegynder
22. september 2001 - 22:56 #25
Ikke fordi jeg skal blande mig, men var det ikke mere hensigtsmæssigt at lave brevpapiret som en Word-template, så man kan skrive breve i Word med logo og det hele, uden at skulle lægge fortrykt papir i printeren.
Avatar billede andersm Nybegynder
30. september 2001 - 17:58 #26
Jo det var også den løsning vi endte med.

Venlig hilsen
Anders