Avatar billede adagio Nybegynder
23. august 2001 - 17:54 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

XP og logitech?

Jeg har en Logitech mus + Keybord (http://www.logitech.com/cf/products/productoverview.cfm/2721) samt Windows XP, men problemet er at den software som Logitech har ikke virker til WinXP. Der skulle vel ikke være en uofficial software som virker hertil, da det er meget irreterende ikke at kunne bruge alle tasterne (både på tastaturet, samt på musen)!!!
Avatar billede djeclemen Nybegynder
23. august 2001 - 18:01 #1
I XP final kommer du til at kunne køre dine drivere!

hvis du ligger en xp før rc2 ind så vil det også virke!
Avatar billede adagio Nybegynder
23. august 2001 - 18:07 #2
Men er det ikke langt tid til at XP final kommer ud? Og nu ligger jeg ikke lige inde med en XP før rc2
Avatar billede djeclemen Nybegynder
23. august 2001 - 23:24 #3
xp final kan findes på nette om ca. en uge
Avatar billede driis Nybegynder
24. august 2001 - 12:52 #4
adg>> Min XP RC1 kører fint med Logitechs drivere...
Avatar billede djeclemen Nybegynder
24. august 2001 - 13:00 #5
ja men vi andre er oppe på en rc2 - 3
Avatar billede adagio Nybegynder
24. august 2001 - 13:06 #6
Hvor kan man se hvilken rc# det er, da jeg kan kun se selve versionsnumret?
Avatar billede driis Nybegynder
24. august 2001 - 13:07 #7
adg>> Hvis du har build 2500 eller derover er det RC1. Fra 2600 og opefter er det RC2, og under 2500 er det en beta.
Avatar billede adagio Nybegynder
24. august 2001 - 13:21 #8
Jeg har build 2505 (altså RC1), så burde den da virke, men når jeg starter driver installationen siger den bare at den ikke understøtter den version af windows jeg har, og så afslutter den
Avatar billede djeclemen Nybegynder
24. august 2001 - 13:25 #9
DU skal huske og hente de samme drivere som til win2000
Avatar billede adagio Nybegynder
24. august 2001 - 13:29 #10
Det er bare det at på den side kan jeg kun finde en software at downloade, og den software skrives at virke til 98, me, 2000
Avatar billede filen Nybegynder
25. august 2001 - 10:21 #11
Æhhh xp pro final har jeg da kørt med i mindst en måned :o))))
Avatar billede elcoyote Nybegynder
26. august 2001 - 22:16 #12
logitech\'s cordless keyboard drivere understytter faktisk ikke XP endnu, jeg har selv problemet med min cordless optical.
http://www.logitech.com/cf/support/kybdfiles_itouch.cfm
men det varer garanteret ikke længe før logitech får smidt nogle på banen
Avatar billede elcoyote Nybegynder
26. august 2001 - 22:26 #13
quote:
\"Windows XP is not yet supported. Look for later releases to support this operating system \"
Avatar billede adagio Nybegynder
27. august 2001 - 15:54 #14
Som jeg nævnede i spørgsmålet vidste jeg godt det, men det jeg håbede på var om det var nogen som vidste hvordan (vis det vr en mulighed) man alligevel kunne få det til at virke
Avatar billede elcoyote Nybegynder
27. august 2001 - 15:58 #15
det er en windows installer så det kan du ikke - med mindre at der er en eller anden som har gidet at sidde og lave en selv og pakke alle drivere og programmer ned i en ny installer - højst usandsynligt =)
du må vente til Logitech releaser nogle nye
Avatar billede adagio Nybegynder
27. august 2001 - 16:10 #16
ok, så venter jeg og håber på at de snart bliver færdige
Avatar billede nico76 Nybegynder
28. august 2001 - 14:45 #17
driis  >> En lille rettelse
RC2 starter ved Build 2526