Avatar billede Kenter Praktikant
13. februar 2017 - 11:25 Der er 2 kommentarer

Ingen tjeneste på IPhone 5s/ telefon ikke tilladt

Hejsa.
Håber det er den rigtige kategori jeg har spørgsmålet i. Jeg har en iPhone 5s som ikke kan få tjeneste. Jeg har prøvet alle de tricks der med at slå flytjeneste til og fra osv. Jeg har blæst kraftigt i simkort slottet. Jeg har skiftet GSM antennen. Jeg har prøvet med andre simkort. Den fanger dem lige kort, for derefter at smide dem væk igen.

Hvad km der være galt?
Avatar billede claes57 Ekspert
13. februar 2017 - 11:52 #1
Uden simkort i (dvs åben) læg den på en håndlun radiator et døgns tid. Og der skal ikke blæses ind i simkort hullet - sug (så brug en håndstøvsuger (dvs ikke for kraftig)).
Avatar billede posten Ekspert
04. maj 2017 - 05:17 #2
den antenne du har mont. er den mon en orginal en ??