Avatar billede densortehingst Seniormester
26. januar 2017 - 11:04 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Åbne link

Hvis jeg indsætter et link i word kan jeg åbne dem ved at klikke på den og holde ctrl nede. Det virker ikke for dette link:

https://www.kromannreumert.com/api/news/?id=%7bDC358C29-0606-451B-91A0-D6A3AA4C0537%7d&type=pdf

Hvorfor ikke? Det kan åbnes fra Outlook.
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
26. januar 2017 - 12:11 #1
Jeg kunne fremkalde problemet med dit link i Word (testede i Word 2010 og 2013).

Se følgende artikel: "Der vises en fejlmeddelelse, når du klikker på et hyperlink i Office: "Internetserveren eller proxyserveren blev ikke fundet", https://support.microsoft.com/da-dk/help/218153/error-message-when-clicking-hyperlink-in-office-cannot-locate-the-internet-server-or-proxy-server

Fejlmeddelelsen i overskriften er en lidt anden end den, jeg så i Word. Men jeg brugte Fix it-løsningen med Download-knappen i artiklen, og det løste problemet her.
Avatar billede densortehingst Seniormester
01. februar 2017 - 09:27 #2
Det virkede bare i første hug. Tak til Lene :)