Avatar billede ps76 Forsker
25. januar 2017 - 09:54 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Nulstille telefon

Min galaxy s5 neo er blevet "mærkelig" - meget langsom startup, vi taler ca. 5 minuter, hvor den bl.a. undervejs - efter den næsten er færdig - pludselig vender tilbage til sort skærm med teksten "Samsung" i lang tid, før den så endelig gør sig færdig..
Jeg vil derfor gerne lave en nulstilling og vil lige høre, om mine apps fortsat er installerede, hvis de ligger på memorykortet og ikke på telefonen? Med andre ord - kan jeg bare tage kortet ud, nulstille telefonen, sætte kortet i, og så er de tilbage (ved godt det ikke er ALLE apps der kan flyttes til kortet..)
Avatar billede ole_madsen Ekspert
25. januar 2017 - 10:19 #1
Nej, dine apps vil også blive slettet.

Sædvanligvis er det et mindre problem - de er ret lette at finde igen fra Play Store, da de er tilknyttet din konto.

Jeg ved ikke hvilken Andorid version du kører, men de nyere udgaver tager selv backup af ret mange indstillinger til din Google konto - hvis det altså er slået til :-) (Se under dine kontoindstilinger). Men er man en kylling (det er jeg), så må man finde et decideret "backup" program på Play Store....
Avatar billede ole_madsen Ekspert
25. januar 2017 - 10:22 #2
...for en god ordens skyld - det er nogle år siden jeg sidst brugte et 3. parts program til backup, så jeg vil ikke anbefale nogen af dem der ligger i dag - jeg kender dem ikke :-)