Avatar billede partyg Nybegynder
23. august 2001 - 15:34 Der er 6 kommentarer

php-mailliste

Er der nogen der kan hjælpe mig med en php-mail liste, man skal kunne tilmelde/framelde sig, når man tilmelder sig skal man kunne vælge om man vil modtage html-mail eller almindelig.
Der skal være en afsender side hvor webmaster kan afsende først til dem med HTML mail og dernæst dem med alm mail, den må ikke bruge Mysql
Avatar billede jasber Nybegynder
23. august 2001 - 15:42 #1
Avatar billede partyg Nybegynder
23. august 2001 - 15:46 #2
Jeg ka da ikke bare give dig point for et link, så må du enten finde den jeg har brug for der eller lade være!
Avatar billede razor Nybegynder
23. august 2001 - 15:57 #3
Hvad havde du forventet ? - Et fuldstændig custom programmeret script lige til at smide op på din server?
Avatar billede jasber Nybegynder
23. august 2001 - 16:07 #4
partyg>> så la\' da vær\' med at gi point, men ovenstående link er nok det sted du har størst chance for at finde et script der kan det du vil.
Avatar billede wizprod.com Nybegynder
23. august 2001 - 21:09 #5
hmmmm så skal vi altså ud og bruge txtfiler???
Avatar billede partyg Nybegynder
24. august 2001 - 13:18 #6
Desuden har det ikke lukkedes mig at finde noget på det link, men det er da dumt at gi 150 point for et link.
Det er jo meningen man skal svare på spørgsmålene ikke bare give et link.