Yousee Play kan ikke afvikles på min mobil og tablet
Jeg har et specielt problem.Jeg kan IKKE afvikles YOUSEE play på min tablet og min mobil, men det fungere udmærket på min bærbare og stationære PC.
Når jeg starter Yousee App op på min mobil, så arbejder den, men efter ca 10 til 15 sekunder, kommer der en meddelelse som siger:
DER ER INGEN NETVÆRKSFORBINDELSE. UNDERSØG OM DIN ENHED HAR ADGANG TIL INTERNETTET.
Hvis jeg kører uden om mit WIFI, via mobilnetværket er der ingen problemer,
hvilket indikere over for mig, at problemet må ligge i min router?
Men hvor og hvad, kan jeg ikke få øje på.
Mit trådløse netværk kører via en NETGEAR router R622 og både min bærbare og min stationære PC køre på samme netværk.
Hvis jeg bruger min mobil telefon som router, er der ikke nogen problemer med at se TV på både mobilen og tablet.
Yousee siger det er min Internet leverandør der har problemet og Dansk Kabel TV som levere mit internet og min router siger det er et Yousee problem.
MVH Mogens