Avatar billede drean Nybegynder
19. januar 2000 - 21:10 Der er 12 kommentarer og
4 løsninger

drean.dk

Hej.

Jeg vil gerne have lidt vurdering af mit website.

http://www.drean.dk

selve indholdet er ikke færdigt endnu, men det er også mere designet, brugervenligheden, og ideen som jeg ønsker kommentarer på.

MVH Drean
Avatar billede drean Nybegynder
19. januar 2000 - 21:16 #1
Jeg glemte lige at sige, at siden er optimeret til at blive set i Microsoft Internet Explorer 5.0, så jeg ønsker kun kommentarer når siden er set i den browser.

MVH Drean
Avatar billede bubby Nybegynder
19. januar 2000 - 21:32 #2
GRIMT LOGO! det hvide ryger ud over kanten o.s.v. indeholdet og ideen er godt nok, men hvis jeg var dig, ville jeg lave menuen som 1 stykke stort grafik
De lag der kommer frem ryger ud over den røde kant,også grimt.... lav det om!
Ellers passer farverne fint sammen sys jeg!
Avatar billede drean Nybegynder
19. januar 2000 - 21:43 #3
Ok..
Men det med at lave menues om til et stort stykke grafik...hvorfor ?
Jeg laver lige den menu frame lidt større så skulle problemet med lagende vel forsvinde...hvilken opløsning har du set den i ?
Avatar billede Slettet bruger
20. januar 2000 - 10:21 #4
Siden loader hurtigt og det er altid en god ting, men det logoet skal du nok satse på at lave lidt anderledes, da det er en god ting at alt på ens side er letlæseligt.

I menuen til venstre skal du nok bruge lidt lysere farver da, det er svært at læse med mindre man sider klistret til skærmen.

Jeg ved ikke om det er en fejl, men hvis du går ind på Javascript siden er baggrunden hvid, men den er blå på alle de andre sider.

For bare at sige lidt om indholdet, så er der nogle gode ting, men måske skulle du lave undersiderne lidt mere overskuelige, istedet for at man skal ind på undersiden og så videre ind på en ny side, så begræns det og lav en stor side hvor menuen er på undersiden og så scroller siden bare ned når man trykker på det.
Avatar billede bromer Nybegynder
20. januar 2000 - 11:50 #5
Hvad er der godt ved at lave det til IE 5. Det er der ikke ret mange der bruger. IE4 OG NC4 har stadig ca. 80% af alle brugerne.

Avatar billede Slettet bruger
20. januar 2000 - 17:19 #6
Og han bruger min gæstebog :-)
Avatar billede bubby Nybegynder
20. januar 2000 - 17:23 #7
1024x768
mht. menu
Jeg syntes bare at det kunne se bedre ud med lidt effekter på skriften!
Avatar billede bocker Nybegynder
20. januar 2000 - 17:47 #8
logoet skal laves anderledes, men jeg synes menuen er fin som den er nu!

Og ja indholdet på sitet er fedt, bare smid en masse ting op :)
Avatar billede drean Nybegynder
20. januar 2000 - 19:41 #9
spacemaninc >> Jeg tror det har været en fejl da du er gået ind på JavaScript siden, da jeg ikke har denne fejl, min side er blå.

bromer >> Fordi siden selvfølgelig virker i internet explorer 4.0+, men flere ting som CSS2 som jeg vil bruge i fremtiden virker kun i IE5.0+
Og hvis man tænker over, ud af de 80% tror jeg at IE4 har største del af markedet..her i danmark.

christian-t >> Fed Gæstebog :)

bubby >> Jeg satser på at gøre siden så hurtig som muligt, så derfor er min side ikke plaget af al mulig grafik.

Tjaah...det ser ikke ud som om folk kan lide mit logo...sååå jeg laver sgu et nyt :)

MVH Drean
Avatar billede douglas Nybegynder
21. januar 2000 - 09:59 #10
Siden er da pæn, men det der store runde logo på startsiden kan godt undværes. Men selvom, det er der, så henter siden dejligt hurtigt.
Indholdet er ikke tællende siger du, men alligevel en god idé. Jeg har faktisk kigget efter sådan en side i lang tid. Ikke fordi jeg har brug for den, men fordi andre har. Især script-siden er ikke så fed, da den indledes med en fejl i scriptet - medmindre der er en lille sjov tag med vilje.

/Douglas
Avatar billede drean Nybegynder
21. januar 2000 - 20:15 #11
douglas >> Jeg forstår ikke..en script fejl ???
Der burde faktisk ikke være nogen, kan du fortælle mig hvilken det er og hvor det, så jeg kan se på problemet, og eventuelt fortælle hvilken browser du har set den med ??
Avatar billede radz0r-crw Nybegynder
23. januar 2000 - 14:17 #12
...det er en SKOD hjemmeside....:)
Avatar billede drean Nybegynder
24. januar 2000 - 01:15 #13
razor >> En begrundelse ville vist være på sin plads med sådan en kommentar ??
:-<<

Ikke venlig hilsen Drean
Avatar billede douglas Nybegynder
24. januar 2000 - 10:00 #14
Det vil jeg da gerne:

Når den loade "scripts" i menuen kommer den med en "syntax error" i linie 1, tegn 1, med en code 0.

Sidens har jeg set med Ie4.0 og Ie5.0 begge fandt fejlen.
Avatar billede drean Nybegynder
30. januar 2000 - 21:31 #15
douglas >> Jeg kan ikke finde nogen fejl i filen.
Ret underligt for jeg får ingen fejl eller lign. heller ikke når jeg ser den i MS IE 4.0

Avatar billede douglas Nybegynder
31. januar 2000 - 09:20 #16
- underligt, men det gør jo faktisk ikke noget, da du bare kan sige det er en slags protest mod dårlige websmede og deres script-fejl...

/Douglas