Fejl på ping test "Package loss test error"
Hey!Jeg har problemer med min internet forbindelse og efter en halv dag med google, prøver jeg nu her :)
Jeg har lige skiftet fra Fullrate til Yousee, og jeg har derfor fået en ny router. Efter jeg har fået den nye router (Sagaemcom f@st 3686), kan jeg ikke gennemføre ping test (pingtest.net) uden at få en besked om "package loss test error". Jeg fandt ud af dette, da jeg prøvede at tage et spil counterstrike gennem ESEA, hvor jeg fik "Timed out waiting for ping test" fejlmelding.
Der er altså nogle programmer, som jeg åbenbart ikke kan få adgang til på min nye router. Jeg føler, at jeg har prøvet ALT. Jeg har kigget Firewall (både router, Windows og Norton), og jeg har prøvet at kigge i routerens indstillinger, selvom jeg ikke er super skarp til det, så kunne jeg ikke finde noget problem.. Hvis jeg pinger hjemmesider gennem CMD er der intet problem, og da jeg ringede til Yousee oplyste de, at de ikke kunne se et problem fra deres side, og de kunne fint pinge min router.
Det skal siges at jeg bruger kabel fra routeren til min PC, og at jeg har windows 10 64 bit.
Er der nogen derude, som har en idé til hvad jeg kan gøre?